نمونه تصاویر دوربین ریلمی ١٣ پرو پلاس

نمونه تصاویر دوربین ریلمی ١٣ پرو پلاس خبر از ظهور رقیبی قدرتمند می‌دهند + گالری تصاویر

نمونه تصاویر دوربین ریلمی ١٣ پرو پلاس – Realme 13 Pro Plus منتشر شد. این عکس‌ها خبر از ظهور یک رقیب قدرتمند برای پرچمداران بازار می‌دهند.

ریلمی که معتقد است لنزهای دوربین گوشی‌های هوشمند به حداکثر توان خود رسیده‌اند، به دنبال راهی برای ارتقای کیفیت تصویر با هوش مصنوعی است. این شرکت با رونمایی از گوشی ریلمی ۱۳ پرو پلاس و نمایش توانمندی‌های دوربین آن، گامی بلند در این مسیر برداشته است.

گوشی‌های ریلمی همواره در ارائه نوآوری‌های دوربین پیشگام بوده و این بار نیز با همکاری سونی، غول حسگرهای دوربین، پا را فراتر گذاشته است.

سنسورهای دوربین سونی در ریلمی ١٣ پرو پلاس

روز گذشته، جزئیاتی از دوربین گوشی Realme 13 Pro منتشر شد. این محصول، اولین تلفن هوشمندی است که از سنسور جدید سونی LYT-701 استفاده می‌کند. اگرچه جزئیات این سنسور هنوز به طور کامل مشخص نشده، نمونه عکس‌های گرفته شده با آن، نویدبخش کیفیتی خارق‌العاده هستند.

علاوه بر این، گوشی ریلمی به یک لنز پریسکوپی مجهز شده که از سنسور LYT-600 بهره می‌برد. این اولین بار است که از این سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.93 اینچی در چنین چیدمانی استفاده می‌شود.

لنز پریسکوپی، زوم اپتیکال 3 برابری (73 میلی‌متر) را ارائه می‌دهد و با ترکیب زوم درون حسگر، می‌توان تا 6 برابر (146 میلی‌متر) بدون افت کیفیت زوم کرد. ریلمی ادعا می‌کند که کیفیت تصویر حتی در زوم 10 برابری نیز حفظ می‌شود. در کنار این دو دوربین، گوشی ریلمی ۱۳ پرو پلاس به یک دوربین اصلی با لنز ۲۴ میلی‌متری و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی نیز مجهز است.

نمونه تصاویر دوربین +Realme 13 Pro

در همین راستا، کمپانی ریلمی برای نمایش توانمندی‌های گوشی جدید خودش، نمونه تصاویری از آن را منتشر کرده است. لازم به‌ذکر است که ریلمی از موتور پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی +Hyperimage برای پردازش عکس‌های دوربین استفاده می‌کند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی با تنظیم نور و سایه‌ها، رنگ پوست طبیعی در تصاویر را تضمین می‌کنند و افکت بوکه کاملا واقع‌گرایانه را به‌ارمغان میاورند.

برای مشاهده عکس‌ها در سایز بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید

در زیر عکس‌هایی را می‌بینید که با دوربین تله فوتو، زوم ۳ برابری (۷۳ میلی‌متری) و ۱۰ برابری (۲۳۹ میلی‌متری) می‌رسد.

در زیر عکس‌هایی را با زوم ۶ برابری مشاهده می‌کنید. این تصاویر با ترکیبی از زوم اپتیکال ۳ برابری پریسکوپی لنز داخل سنسور LYT-600 حاصل شده‌اند.

به تصاویر کلوزآپ می‌رسیم. این تصاویر با دوربین اصلی و پریسکوپی ریلمی ۱۳ پرو پلاس ثبت شده‌اند.

در نهایت عکس‌هایی از دوربین گوشی ریلمی ۱۳ پرو پلاس را می‌بینید که در فضای باز ثبت شده‌اند. این تصاویر با لنز اصلی و اولترا واید ثبت شده‌اند.

ریلمی به‌زودی از گوشی‌های جدید سری +Realme 13 Pro خوش رونمایی خواهد کرد. منتظر اخبار تازه‌ای از گوشی جذاب و خوش قیمت ریلمی باشید.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ارزان ریلمی C61 با بدنه ضد آب از راه رسید نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد گوشی ریلمی جی تی 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و شارژ 120 واتی معرفی شد گوشی ریلمی GT 6T با قیمت عالی و شارژ ۱۲۰ واتی از راه رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*