مشخصات فنی گوشی ریلمی GT 6T

گوشی ریلمی GT 6T با قیمت عالی و شارژ ۱۲۰ واتی از راه رسید

سرانجام گوشی ریلمی GT 6T رونمایی شد. گوشی جدید realme از مشخصات فنی جذابی مثل شارژ شگفت‌انگیز ۱۲۰ واتی و قیمت مقرون به‌صرفه معرفی شد.

کمپانی ریلمی به طور رسمی از احیای سری GT خود در بازارهای خارج از چین خبر داد. این کمپانی با معرفی مدل ریلمی GT 6T کار خود را در هند آغاز کرده است و این پیام را برای سراسر جهان می‌فرستد که به زودی در تمام بازارهای بین‌المللی حضور پیدا خواهد کرد. این گوشی هوشمند اساساً شبیه به مدل ریلمی GT Neo6 SE است، با این تفاوت که از سرعت شارژ بالاتری بهره می‌برد.

گوشی ریلمی GT 6T؛‌ میان‌رده‌ای از جنس پرچمداران

در قلب تپنده گوشی ریلمی، چیپست اسنپدراگون 7+ نسل 3 با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی حضور دارد. این گوشی دارای یک نمایشگر فوق‌العاده AMOLED از نوع LTPO با قطر 6.78 اینچ و عمق رنگ 10 بیت است. این نمایشگر از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 6000 نیت پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصویری با رزولوشن 2780 در 1264 پیکسل را به نمایش بگذارد.

در بخش دوربین، شاهد حضور یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی سونی مدل LYT-600 با دیافراگم f/1.9 در قاب پشتی هستیم. همچنین یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی این لنز اصلی را همراهی می‌کند. در جلوی دستگاه نیز برای طرفداران سلفی یک لنز 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

دوربین گوشی ریلمی GT 6T

باتری به کار رفته در GT 6T ظرفیتی معادل 5500 میلی‌ آمپر ساعت دارد و از فناوری شارژ سریع 120 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه شارژری با پشتیبانی از این فناوری نیز درون جعبه گوشی قرار داده شده تا نیازی به هزینه جداگانه جهت تهیه آن نداشته باشید.

سیستم‌عامل این گوشی رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 است. ریلمی وعده بروزرسانی نرم‌افزاری برای 4 سال و بروزرسانی سیستم عامل برای 3 سال را به خریداران GT 6T داده است. گزینه‌های ارتباطی این گوشی شامل بلوتوث 5.4 و وای‌فای 6 می‌شود و هر دو سیم‌کارت آن از حالت آماده‌باش 5G پشتیبانی می‌کنند.

طراحی گوشی ریلمی GT 6T

با وزن 191 گرم و ضخامت 8.65 میلی‌متری، ریلمی جی تی ۶ تی را می‌توان در دسته گوشی‌های سبک قرار داد. این گوشی در دو رنگ نقره‌ای سیال (Fluid Silver) و سبز بُران (Razor Green) به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی ریلمی GT 6T

نسخه 8/128 گیگابایتی این گوشی حدود ۳۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. این درحالیست که برای خرید نسخه‌های 8/256، 12/256 و 12/512 گیگابایتی آن باید به‌ترتیب ۴۰۰، ۴۳۰ و ۴۸۰ دلار بپردازید.

در گجت نیوز بخوانید: گوشی جذاب ریلمی GT Neo 6 با چیپست جدید اسنپدراگون و ۱ ترابایت حافظه معرفی شد ریلمی C65 5G؛ یک گوشی اقتصادی دیگر realme با دوربین جذاب و اینترنت فایوجی گوشی‌های سری ریلمی P1 با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند گوشی ریلمی ۱۲ ایکس با دوربین جذاب و قیمت استثنایی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*