گوشی ریلمی ۱۲ ایکس

گوشی ریلمی ۱۲ ایکس با دوربین جذاب و قیمت استثنایی رونمایی شد

گوشی ریلمی ۱۲ ایکس – Realme 12X با مشخصات فنی جذابی مثل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، اندروید ۱۴، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت استثنایی رونمایی شد.

هفته گذشته خبرهایی در مورد Realme 12X به‌عنوان عضو جدید خانواده ریلمی ۱۲ منتشر شد و حالا ریلمی امروز این گوشی را به صورت رسمی معرفی کرد. در حال حاضر رونمایی از این گوشی برای بازار چین صورت گرفته است، اما انتظار می‌رود در آینده شاهد عرضه آن به بازار هند نیز باشیم.

مشخصات فنی و قیمت ریلمی ۱۲ ایکس

ریلمی ۱۲ ایکس از یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، روشنایی حداکثر 625 نیت و حداقل روشنایی 1 نیت بهره می‌برد. این گوشی هوشمند توسط تراشه میان‌رده قدرتمند Dimensity 6100 پلاس مدیاتک با 12 گیگابایت رم (با قابلیت ارتقای مجازی رم تا ۲۴ گیگابایت) پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی دستگاه نیز در دو مدل 256 و 512 گیگابایتی قابل انتخاب است.

در بخش دوربین، شاهد استفاده از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی هستیم. گوشی ریلمی همچنین دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب بوده، ضخامتی برابر با 7.89 میلی‌متر و وزنی معادل 190 گرم دارد. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 5000 میلی‌آمپر ساعت داشته و از شارژ سیمی 15 وات پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل این گوشی اندروید 14 با رابط کاربری اختصاصی Realme UI 5.0 می‌باشد.

فروش گوشی ریلمی ۱۲ ایکس در چین از تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از طریق فروشگاه آنلاین Realme آغاز خواهد شد. این گوشی در دو رنگ آبی (Bluebird) و مشکی یشمی (Black Jade) و با قیمت 1399 یوان چین (معادل 194 دلار آمریکا یا 178 یورو) برای نسخه‌ی 256 گیگابایتی و 1599 یوان چین (معادل 222 دلار آمریکا یا 203 یورو) برای نسخه‌ی 512 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

اخبار گوشی‌های ریلمی:
گوشی ریلمی Narzo 70 Pro 5G با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی و شارژ 67 واتی رونمایی شد بررسی اولیه ریلمی ۱۲ پلاس؛ یک گوشی متفاوت در دنیای اندروید این گوشی ریلمی را از راه دور و با حرکات دست خود کنترل کنید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*