ریلمی نارزو 70 پرو 5 جی - Realme Narzo 70 Pro 5G

گوشی ریلمی Narzo 70 Pro 5G با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی و شارژ 67 واتی رونمایی شد

ریلمی گوشی Narzo 70 Pro 5G را رسماً معرفی کرد. نارزو 70 پرو 5 جی موبایل میان‌رده جذابی با سنسور باکیفیت سونی و قیمت مقرون به صرفه است.

آخرین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که شرکت چینی ریلمی پس از معرفی ریلمی 12 و ریلمی 12 پلاس، اخیراً از گوشی میان‌رده نارزو 70 پرو 5G هم رونمایی کرد. این گوشی به‌جز ویژگی‌های جذابی مثل دوربین باکیفیت، قابلیتی تحت عنوان Air Gesture دارد. به ادعای ریلمی، محصول جدید آن‌ها اولین گوشی بین هم‌رده‌های خود است که از این قابلیت بهره می‌برد؛ قابلیتی که اجازه کنترل گوشی صرفاً با حرکات دست بدون نیاز به لمس صفحه نمایش را فراهم می‌کند.

مشخصات فنی ریلمی Narzo 70 Pro 5G

گوشی ریلمی Narzo 70 Pro 5G یک نمایشگر امولد 6.67 اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت یا نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به نمایش در می‌آورد. همچنین بر خلاف نسخه قبلی، برای آن پنلی تخت با فریم دور در نظر گرفته شده است و یک حفره گِرد برای دوربین سلفی بالای صفحه نمایش قرار دارد.

ریلمی نارزو 70 پرو 5 جی - Realme Narzo 70 Pro 5G

این گوشی جدید Realme توان پردازشی خود را از چیپست دایمنسیتی 7050 می‌گیرد و از 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی برخوردار است. باید ذکر کرد که حافظه این گوشی از 256 گیگابایت فراتر نمی‌رود، از آنجا که در آن درگاه میکرو اس‌دی جهت افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی تعبیه نشده است.

ریلمی نارزو 70 پرو 5G از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی IMX890 سونی بهره می‌برد که بزرگ‌ترین ابعاد را بین دوربین‌های این رده از گوشی‌ها دارد. این دوربین همچنین به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر یا به اختصار OIS مجهز است که می‌تواند یکی از نقاط قوت دیگر آن باشد. گذشته از این دوربین اصلی، سیستم دوربین این موبایل شامل یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی می‌شود.

انرژی این محصول ریلمی را یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که امکان شارژ آن با فناوری 67 واتی SuperVOOC وجود دارد. شارژ این باتری از 1 تا 50 درصد فقط 12 دقیقه زمان می‌برد. در خصوص سیستم خنک‌کننده هم باید بدانید که این گوشی دارای محفظه بخار است که در در شرایط فشار زیاد روی گوشی، حرارت را موثرتر از بین می‌برد.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، نارزو 70 پرو قابلیت Air Gestures را هم پیش رو کاربر می‌گذارد. به‌لطف این قابلیت، با حرکات دست خود می‌توانید کارهایی مثل گشت‌وگذار در گالری گوشی و شبکه‌های اجتماعی، گرفتن اسکرین‌شات، انتقال از برنامه‌ای به برنامه دیگر و بالا و پایین کردن صفحه را انجام دهید. ریلمی ادعا می‌کند نارزو 70 پرو اولین گوشی در این رده با چنین قابلیتی به حساب می‌آید.

ریلمی نارزو 70 پرو 5 جی - Realme Narzo 70 Pro 5G

این گوشی مبتنی بر اندروید 14 و رابط کاربری ریلمی UI 5 کار می‌کند و به‌لطف چیپست دایمنستی 7050، توانایی اتصال به شبکه 5G را دارد. پورت USB-C، اسپیکرهای فراگیر، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، جک 3.5 میلی‌متری و گواهی IP54 برخی دیگر از مشخصات فنی آن هستند.

ریلمی Narzo 70 Pro 5G در نسخه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی با دو رنگ سبز و طلایی از 22 مارس (3 فروردین) به فروش گذاشته می‌شود. نسخه 128 گیگابایت با قیمت 240 دلار در دسترس قرار می‌گیرد و نسخه 256 گیگابایتی با اختلافی جزئی، 265 دلار قیمت‌گذاری شده است.

همچنین بخوانید:
ریلمی ۱۲ 5G یکی از بهترین قابلیت‌های آیفون ۱۵ پرو مکس را ارائه می‌کند بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس ریلمی نوت ۵۰ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت ۶۵ دلار معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*