ریلمی ۱۲ 5G

ریلمی ۱۲ 5G یکی از بهترین قابلیت‌های آیفون ۱۵ پرو مکس را ارائه می‌کند

عکس تبلیغاتی جدید گوشی ریلمی ۱۲ 5G چند روز مانده به رونمایی رسمی، از تجهیز آن به یکی از بهترین قابلیت‌های آیفون ۱۵ پرو مکس اپل خبر می‌دهد.

کمپانی ریلمی ۱۶ اسفند ماه (۶ مارس) به‌صورت رسمی دو گوشی ریلمی ۱۲ 5G و ریلمی ۱۲ پلاس 5G را راهی بازارهای جهانی می‌کند. اما پیش از عرضه، بد نیست با یکی از بهترین قابلیت‌های این گوشی آشنا شوید: یک دکمه مستقل روی بدنه که قابلیت شخصی‌سازی عملکرد را ارائه می‌کند.

داینامیک باتن ریلمی ۱۲ 5G

اگرچه ماهیت دقیق این دکمه هنوز به طور کامل توضیح داده نشده است، اما به نظر می‌رسد دکمه پاور گوشی باشد. این دکمه ظاهراً برای اقدامات سریع مختلف قابل برنامه‌ریزی است. عکس تبلیغاتی منتشر شده به کنترل عملکردهایی مانند شاتر دوربین، چراغ قوه، حالت سکوت، حالت هواپیما و تنظیمات مزاحم نشوید توسط این دکمه اشاره می‌کند. این دکمه در واقع مفهومی شبیه به اکشن باتن اپل دارد که در حال حاضر فقط روی دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس ارائه می‌شود.

اطلاعات فنی ریلمی ۱۲ 5G

مدتی پیش این گوشی در پلتفرم بنچماک‌گیری Geekbench رویت شد که تجهیز آن به چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک و رم ۸ گیگابایتی را تأیید کرد. براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، نسخه اصلی به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از دوربین اصی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ریلمی ۱۲ 5G

هنوز جزئیات زیادی از این گوشی در دست نیست، اما از چند روز پیش در برخی بازارها پیش فروش محصول آغاز شده است. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دو گوشی که ۱۶ اسفند اعلام شده، اطلاعات بیشتری از آن را کسب خواهیم کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ریلمی ۱۲ پلاس با مشخصات و طراحی جذاب و قیمت مناسب رونمایی شد گوشی ریلمی GT3 با 1 ترابایت حافظه و دوربین 200 مگاپیکسلی در نمایشگاه تلکام رونمایی شد ریلمی ۱۲ پرو و ۱۲ پرو پلاس با مشخصات جذاب رونمایی شدند بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*