گوشی ریلمی GT3

گوشی ریلمی GT3 با 1 ترابایت حافظه و دوربین 200 مگاپیکسلی در نمایشگاه تلکام رونمایی شد

شرکت کاوش تیم در حاشیه نمایشگاه تلکام برای اولین بار از گوشی ریلمی GT3 با شارژر 240 واتی در ایران رونمایی کرد.

صبح روز گذشته و در یک نشست خبری با حضور مدیران شرکت کاوش تیم و اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه تلکام، برای نخستین بار از گوشی ریلمی GT3 با شارژر ۲۴۰ واتی در ایران رونمایی شد.

رضا قربانی، مدیرعامل کاوش تیم در ابتدای این نشست در رابطه با نمایشگاه تلکام گفت این اولین حضور رسمی یک برند معتبر تلفن همراه خارجی در نمایشگاه تلکام است.

گوشی ریلمی GT3

قربانی در رابطه با محصولات ریلمی و تارگت این برند در ایران گفت ما به‌صورت مستقیم و از طریق دفتر دبی محصولات را به‌صورت اختصاصی و با IMEI مشخص به دست واردکنندگان می‌رسانیم و ممکن است برخی مدل‌ها فقط در ایران به فروش برسند. حدود یک ماه است که وارد بازار شده‌ایم و هم‌اکنون گوشی های ریلمی را می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاین و به‌طور کلی بازار ایران خریداری کنید. ما به دنبال این هستیم تا ۸ ماه دیگر سهم ۵ درصدی از بازار تلفن‌ همراه ایران داشته باشیم. در این راه سامسونگ و شیائومی دو رقیب اصلی ریلمی در بازار خواهند بود.

ریلمی سعی کرده تا محصولات را با قیمت بسیار رقابتی وارد بازار ایران کند. همین حالا گوشی ریلمی 11 پرو پلاس با طراحی خاص، دوربین باکیفیت و حافظه 512 گیگابایتی با پایین‌ترین قیمت ممکن در بازار ایران به فروش می‌رسد.

گوشی ریلمی GT3

قربانی در رابطه با گارانتی محصولات گفت ما نماینده اصلی ریلمی هستیم و از طریق دفتر دبی محصولات را به هر واردکننده‌ای که بخواهد ارائه می‌دهیم. ما بخشی از هزینه را از فاکتور کم می‌کنیم تا هزینه مارکتینگ و گارانتی توسط شرکت وارد کننده مشخص شود. گارانتی شرکتی در تمام دنیا ۱۲ ماهه است، اما در ایران به‌دلیل قوانین موجود و قرار گرفتن تلفن‌ همراه در دسته لوازم خانگی، 18 ماهه است که برخی شرکت‌ها تا ۲۴ ماه نیز گارانتی دارند که این به قوانین آن‌ها مربوط است.

قربانی در رابطه با آینده بازار ایران گفت ما به‌دنبال انحصار نیستیم. خود برند در حال ساپورت بازار است و برای ما تفاوتی ندارد که چه شرکتی محصولات را وارد بازار ایران کند.

گوشی ریلمی GT3 به ایران رسید

در این نشست خبری برای نخستین بار گوشی ریلمی GT3 نیز در ایران معرفی شد. این محصول جذاب در واقع قاتل پرچمدار بوده و سریع‌ترین سرعت شارژر را در دنیا دارد. این مدل با شارژر ۲۴۰ واتی قابل شارژ بوده و می‌‌تواند تا در کمتر از ۱۰ دقیقه به‌صورت کامل شارژ شود. ریلمی GT3 با پردازنده اسنپدراگون و حافظه یک ترابایتی وارد بازار ایران خواهد شد. قیمت جهانی این مدل در حدود ۵۰۰ دلار بوده و هنوز قیمت آن در بازار ایران مشخص نیست.

قربانی در رابطه با برند ریلمی و گوشی GT3 این شرکت گفت ریلمی سریع‌ترین رشد را در بین برندهای تولید کننده اسمارت فون در دنیا دارد. این برند همیشه سعی کرده تا توجه ویژه‌ای به بازار میان‌رده‌ها داشته باشد. مثلا سریع‌ترین سرعت شارژ برای نخستین بار در یک گوشی میان‌رده ریلمی دیده شد یا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اولین بار در میان‌رده‌های ریلمی قرار گرفت. گوشی GT3 نیز به‌واسطه استفاده از اسنپدراگون گرمای کمتری تولید کرده و با حافظه ۱ ترابایتی و سرعت شارژ بسیار بالا، یک گوشی مناسب برای گیمرها خواهد بود.