جزئیات فنی گوشی اقتصادی ناتینگ فون 2a

گوشی اقتصادی ناتینگ فون با این مشخصات و امکانات در راه است

گوشی اقتصادی ناتینگ فون با نام کامل Nothing Phone 2a به‌زودی معرفی می‌شود. اما حالا یک گزارش به برخی مشخصات ناتینگ فون 2a اشاره می‌کند.

کمپانی ناتینگ به‌دنبال حضور در کنگره جهانی موبایل موسوم به MWC است که هرساله ماه فوریه در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود. ظاهراً این شرکت نوپا یک گوشی اقتصادی جدید به‌نام ناتینگ فون 2a را هم با خودش به این رویداد بین‌المللی خواهد آورد که نشانه‌ای برای حضور گسترده‌تر آن‌ها در جامعه جهانی است. روز گذشته گزارشی منتشر شد و در آن اطلاعاتی از نمایشگر و دوربین گوشی جدید ناتینگ در اختیار عموم قرار گرفت.

دوربین دوگانه ۵۰ مگاپبکسلی روی ناتینگ فون 2a

این گوشی سخت افزار خیلی قدرتمندی ندارد که با توجه به اقتصادی بودنش طبیعی به‌نظر می‌رسد. در پشت قاب دستگاه دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی حضور پیدا کرده است. سنسور دوربین اصلی، سنسوری ساخت سامسونگ به‌نام S5KGN9 است. یک سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی دیگر به‌نام S5KJN1 هم آن را همراهی می‌کند. سنسوری که روی گوشی Nothing Phone 2 هم به‌کار رفته است. برای دوربین سلفی گوشی هم از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به‌نام IMX615 استفاده شده است. این همان دوربین سلفی ناتینگ فون ۲ و وان پلا ۱۰ پرو هم هست.

جزئیات فنی گوشی اقتصادی ناتینگ فون 2a
ظاهرا یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED روی این محصول به‌کار رفته که رزولوشن آن 1084×2412 پیکسل است. یک پنل ساخت شرکت Visionox با ابعاد احتمالی ۶.۷ اینچی مشخصات این نمایشگر را تشکیل می‌دهد. ما همچنین شنیده‌ایم که گوشی میانرده ناتینگ فون 2a در دو رنگ کلاسیک مشکی و سفید راهی بازار‌ها خواهد شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*