غرفه ایرانسل در تلکام 1402

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در آخرین روز تلکام 1402 از غرفه ایرانسل بازدید کرد

در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه تلکام 1402، محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل بازدید کرد.

روز گذشته، آخرین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام برگزار شد. در جریان آخرین روز تلکام 1402، دکتر محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از غرفه ایرانسل در این رویداد در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید کرد. خوانساری در این بازدید با جدیدترین دستاوردهای ایرانسل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، فیبر نوری، 5.5G، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال آشنا شد. وی اظهار کرد ایرانسل همواره پیشتاز ارائه خدمات فناوری جدید به کشور بود و موجب پیشرفت صنعت کشور شده است.

سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند در غرفه این شرکت در نمایشگاه تلکام 1402 پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفته و این اپراتور از سرویس‌های جدیدی نیز رونمایی کرده است. کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب جت»، نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من، تلویزیون اینترنتی لنز، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلوپل»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا» و اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل از جمله سرویس‌ها و خدماتی هستند که در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام به بازدیدکنندگان ارائه شدند.

علاوه بر این، ایرانسل در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام 2023، تفاهم‌نامه‌های همکاری را با سازمان‌ها و کسب‌وکارها منعقد کرد. این تفاهم‌نامه‌ها با هدف ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال) امضا شده‌اند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام 1402، هفتمین دوره نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیر عامل نیز برگزار شد و ایرانسل که به‌عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیر عامل شناخته شده در سالن 31 (سالن میلاد) نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیدا کرد. از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیر عامل می‌توان به ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل از جمله سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی و سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*