کیف پول دیجیتال ایرانسل

ایرانسل و بانک ملت نخستین کیف پول دیجیتال رسمی ایران را رونمایی کردند

با برگزاری مراسمی، از کیف پول دیجیتال ایرانسل با عاملیت بانک ملت رونمایی شد. این نخستین کیف پول دیجیتال رسمی ایران محسوب می‌شود.

با برگزاری مراسمی در ساختمان مرکزی بان ملت در ظهر روز یکشنبه سوم دی ماه 1402، کیف پول ایرانسل با عاملیت بانک ملت به‌عنوان نخستین کیف پول دیجیتال رسمی ایران رونمایی شد. در این مراسم که رضا دولت آبادی، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بانک ملت، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد دو مجموعه حضور داشتند، ایرانسل و بانک ملت به‌منظور ارائه خدمت کیف پول الکترونیکی «جیب جت» همکاری خود را اعلام کردند. طی این همکاری، ایرانسل به‌عنوان راهبر کیف پول و بانک ملت به‌عنوان بانک عامل شناخته می‌شوند.

رضا دولت آبادی، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بانک ملت در این مراسم این همکاری را نقطه عطفی در روابط دو جانبه ایرانسل و بانک ملت دانست و اظهار کرد بانک ملت به‌عنوان بزرگترین بانک بورسی و بزرگترین بانک کشور از نظر منابع و مصارف محسوب می‌شود و در حال حاضر 41 میلیون مشترک دارد. به‌گفته دولت آبادی، همکاری و هم‌افزایی با مشترکان ایرانسل منجر به ایجاد ظرفیت‌های همکاری جدیدی برای هر دو مجموعه ایرانسل و بانک ملت خواهد شد. وی در ادامه افزود:

ایرانسل به‌عنوان شریک استراتژیک بانک ملت می‌تواند کیف پول الکترونیک خود را با عاملیت بانک ملت توسعه دهد. کیف پول ایرانسل بر اساس الزامات بانک مرکزی برای نخستین بار توسط ایرانسل توسعه پیدا کرده و با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم اظهار کرد این همکاری فرصت خوبی را برای ایجاد سرویس‌های جدید مالی به‌وجود خواهد آورد. ایرانسل به‌عنوان اپراتور پیشرو در حوزه دیتا و دیجیتال، در حال حاضر بیش از 54 میلیون مشترک فعال دارد و این همکاری دو طرفه، فرصت مناسبی برای توسعه سرویس‌های دیجیتال و برطرف کردن نیازهای مشترکان دو طرف خواهد بود. عباسی آرند افزود ما تلاش کردیم یک کیف پول استاندارد را بر اساس الزامات بانک مرکزی توسعه دهیم و حالا کیف پول مشترک ایرانسل و بانک ملت، تنها کیف پول الکترونیکی است که الزامات بانک مرکزی را به‌شکل کامل رعایت کرده و از ویژگی‌های اصلی کیف پول الکترونیک برخوردار است.

کیف پول دیجیتال ایرانسل

کیف پول دیجیتال ایرانسل با نام تجاری «جیب جت» عرضه می‌شود و کاربران به‌وسیله آن به تمام سرویس‌هایی که از یک کیف پول جامع نیاز دارند، دسترسی خواهند داشت. مدیرعامل ایرانسل گفت ما این محصول را با جدیت بسیار توسعه دادیم و ظرفیت‌های سوپراپلیکیشن ایرانسل من با بیش از 20 میلیون مشترک فعال ماهانه، دریچه ورودی به سرویس‌های دیجیتال از جمله کیف پول جیب جت برای کاربران ایرانسل و بانک ملت و عموم مردم خواهد بود. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با همکاری ادامه‌دار ایرانسل و بانک ملت شاهد تحول در سرویس‌های دیجیتال حوزه مالی باشیم.

امکانات و ویژگی‌های کیف پول دیجیتال ایرانسل

ساخت کیف پول‌های اشخاص حقیقی، ساخت کیف پول‌های سازمانی، امکان افزایش موجودی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، امکان افزایش موجودی از طریق برداشت مستقیم، خرید آنلاین از خدمات ایرانسل یا سایر پذیرندگان، خرید حضوری از طریق کد QR از پایانه‌های بانک ملت و پارسیان، انتقال موجودی به کیف دیگر (کیف به کیف)، انتقال موجودی کیف پول به حساب بانکی، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی، تسویه آنی با پذیرندگان با امکان تسهیم از مبدا و پاداش خرید (Cash-Back) از جمله امکاناتی هستند که در کیف پول دیجیتال ایرانسل و بانک ملت در اختیار مشترکان قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، کیف پول دیجیتال ایرانسل و بانک ملت برای شبکه پذیرندگان نیز مزایایی را به‌همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به امکان ایجاد کیف پول تجاری برای فروشنده‌ها، امکان تسویه حساب آنلاین و آفلاین، امکان اعطای پاداش خرید به‌صورت آنی، امکان ایجاد محدودیت‌های دلخواه در محل خرج کاربر و ارائه سرویس‌های مالی اشاره کرد. برای استفاده از کیف پول دیجیتال جیب جت می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در سوپراپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید. این قابلیت برای عموم مردم در دسترس قرار گرفته است.

ایرانسل، نخستین اپراتور ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، به‌منظور توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، برنامه جامع تحول دیجیتال را دنبال می‌کند و نقش مهم و پررنگی در گسترش زیرساخت‌های ارتباطات کشور به‌عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال داشته است. گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبر نوری و همین‌طور ورود موثر و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایه‌گذاری در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، ابرداده و رایانش ابری در نقشه راه و چشم‌انداز شرکت ایرانسل قرار گرفته است.

ایرانسل به‌دنبال حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه یا Telco به شرکت فناوری‌محور یا Techno است تا هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد و موجب توانمندسازی زیست‌بوم دیجیتال کشور شود. این شرکت که یک شرکت پیشرو در تحول دیجیتال شناخته می‌شود با هدف دستیابی به این مهم، همکاری‌های خود در حوزه پرداخت الکترونیک را گسترش داده و کیف پول دیجیتال جیب جت را رونمایی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*