اجاره بوگاتی شیرون

اجاره یک ماه بوگاتی در ایران، معادل ۲۰ سال حقوق کارمندی!

اگر می‌خواهید در اروپا یک ابرخودرو اسپرت بوگاتی شیرون را به مدت یک ماه اجاره کنید، باید معادل ۲۰ سال حقوق یک کارمند را پرداخت کنید.

بوگاتی شیرون، یک ابرخودرو ۳.۵ میلیون دلاری است که از یک پیشرانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر با ۴ توربوشارژر نیرو می‌گیرد و توان شگفت‌انگیز ۱۴۷۹ اسب بخاری را تولید می‌کند. این خودرو اسپرت در عرض تنها ۲ ثانیه و نیم به سرعت ۱۰۰ کیلومتری می‌رسد و برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ثانیه‌ای فقط به ۶ ثانیه و نیم احتیاج دارد. این خودرو در جدیدترین آزمون‌های انجام شده موفق به ثبت سرعت ۴۶۵ کیلومتر بر ساعتی شده که رکورد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

ماهانه ۲.۵ میلیارد بدهید بوگاتی شیرون سوار شوید

اجاره بوگاتی شیرون

تعداد محدودی از بوگاتی شیرون تولید شده و این یعنی حتی کار افراد ثروتمند هم برای پیدا کردن این خودرو در بازار آسان نیست. در حال حاضر شیرون کمی قدیمی شده و بوگاتی ابرخودروهای جدیدتری را هم راهی بازار کرده است. بنابراین نمی‌توانید دنبال مدل صفر کیلومتر آن بگردید. بررسی در سایت‌های اینترنتی خارجی نشان می‌دهد که ارزان‌ترین مدل این خودرو با کارکرد هزار و دویست مایل، ۳.۳ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

یکی از این فروشندگان نیز حاضر شده بابت دریافت هزینه‌ای هنگفت، اتومبیل خودش را به‌مدت ۳ سال اجاره دهد. برای اجاره یک ماهه بوگاتی شیرون شما باید ماهانه ۵۲ هزار دلار بپردازید که با احتساب دلار ۵۰ هزار تومانی، چیزی بالغ بر ۲.۶ میلیارد تومان ماهانه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*