بوگاتی شیرون سوپر اسپرت

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت جدید با ترکیبی از سرعت و راحتی معرفی شد

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت جدید معرفی شد. این نسخه جدید ترکیبی از سرعت و راحتی را به مشتریان ارائه خواهد داد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت بوگاتی در سال 2019 از مدل جدید شیرون سوپر اسپرت 300+ پرده برداشت؛ خودرویی که برای ارائه حداکثر سرعت از هر نوع ویژگی رفاهی بی‌بهره بود، اما بوگاتی اکنون برای مشتریانی که خواهان ترکیبی از ویژگی‌های رفاهی و سرعت هستند و نمی‌توانند به سراغ سوپر اسپرت 300+ بروند، مدل جدید بوگاتی شیرون سوپر اسپرت را معرفی کرد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات بوگاتی شیرون سوپر اسپرت جدید

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت

این محصول جدید بوگاتی در کنار ارائه پرفورمنسی که قوانین فیزیک را نقض می‌کند می‌تواند بالاترین سطح راحتی و رفاهی را نیز ارائه دهد. این خودرو از همان بدنه آیرودینامیک سوپر اسپرت 300+ بهره می‌برد و به همین دلیل در بخش عقب آن یک دم کشیده به چشم می‌خورد. این ویژگی باعث شد تا بوگاتی بتواند بال عقب شیرون را روی حالت حداکثر سرعت تنظیم کند و در عین حال پایداری نیز در سطح بالایی باشد. طراحان با الهام از EB110 دریچه‌های هوای منحنی روی گلگیرهای جلو و سر اگزوزهای دو قلو را طراحی کردند. همچنین این خودرو از رینگ‌های پنج‌پره Y شکل ویژه نیز بهره می‌برد.

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت

بوگاتی برای کابین این خودرو از چرم، آلومینیوم و ویژگی‌های لوکس دیگری استفاده کرده است تا این خودرو لوکس‌تر از قبل به نظر برسد. البته این خودرو از همان پیشرانه 8 لیتری W16 چهار توربو قبلی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 1600 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته این خودرو همانند نسخه قبلی قادر به رسیدن به سرعت 480 کیلومتر بر ساعت نیست و بوگاتی به دلیل حفظ ایمنی حداکثر سرعت آن را به شکل الکترونیکی روی 440 کیلومتر بر ساعت محدود کرده است.

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت

از این رو بوگاتی شیرون سوپر اسپرت جدید در سرعت قادر به رقابت با کوئنیگ زگ آگرا یا SSC تواتارا نخواهد بود، اما بدون شک رانندگی لذت‌بخش‌تری را نسبت به این دو خودرو ارائه خواهد کرد؛ چرا که مهندسان این شرکت تایرها و سیستم تعلیق را بر اساس سرعت‌های پایین‌تری از نسخه قبلی توسعه دادند. همچنین این خودرو می‌تواند ظرف مدت 5.8 ثانیه از صفر به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و ظرف مدت 12.1 ثانیه نیز به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت برسد.

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت جدید فقط در تعداد 60 دستگاه ساخته خواهد شد که این میزان دو برابر سوپراسپرت ۳۰۰+ خواهد بود. برای هر نسخه نیز قیمت 3.2 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*