پلتفرم یلوپل

ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 از پلتفرم یلوپل رونمایی کرد

ایرانسل در جریان نمایشگاه تلکام 2023 از پلتفرم یلوپل – Yelllowpol یا سامانه مدیریت شرکای تجاری ایرانسل رونمایی کرد.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در دومین روز از نمایشگاه تلکام 2023 در تهران از پلتفرم یلوپل رونمایی کرد. یلوپل، سامانه مدیریت شرکای تجاری ایرانسل با هدف ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون معرفی شده است. این پلتفرم موجب تسهیل و سازماندهی فعالیت‌های حقوقی، امور مالی، نظارت بر شاخص‌های کلیدی عملکرد، مکاتبات و ثبت اطلاعات شرکای ایرانسل می‌شود.

پلتفرم یلوپل ایرانسل چیست؟

پلتفرم یلو پل ایرانسل قادر است همه امور شرکای تجاری ایرانسل را هوشمند ساخته و امکان برقراری ارتباط و همسویی منظم بین تیم‌های داخلی مثل واحد تجاری، مدیریت تامین، حقوقی، مالی و غیره را به‌وجود بیاورد. این بستر علاوه بر ارائه دقیق اطلاعات، موجب سرعت بخشیدن به فرایندها و رویه‌های سازمانی و کمک به دیجیتالی شدن کسب‌وکارها می‌شود. کسب‌وکارها با استفاده از پلتفرم یلوپل می‌توانند گزارش‌های هوشمند را دریافت کنند و به این ترتیب شاهد بهینه شدن مدیریت زمان، مدیریت هزینه و پیگیری وضعیت شرکای تجاری خواهیم بود.

احراز هویت کسب‌وکار و افراد حقیقی، بستن مستندات قانونی مثل تفاهم‌نامه و قرارداد، امضای دیجیتال، یکپارچه‌سازی مراحل مالی، گزارش‌گیری و صحت‌سنجی پرداختی و مدیریت عملکرد کسب‌وکارها از جمله امکانات و قابلیت‌های این پلتفرم جدید ایرانسل محسوب می‌شوند.

گفتنی است، ایرانسل که به‌عنوان نخستین اپراتور ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران شناخته می‌شود، برنامه جامع تحول دیجیتال را به‌منظور توانمندتر ساختن جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال در دستور کار خود قرار داده و نقش بزرگی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به‌عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال داشته است. گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبر نوری و همچنین ورود موثر و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی، ابرداده و رایانش ابری در نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل قرار گرفته‌اند.

ایرانسل به‌دنبال تبدیل شدن از یک شرکت خدمات ارتباط پایه یا Telco به شرکت فناوری‌محور یا Techno بوده تا بتواند هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد و موجب توانمند شدن زیست‌بوم دیجیتال کشور شود. ایرانسل که در زمینه تحول دیجیتال، یک شرکت پیشرو محسوب می‌شود، پلتفرم یلوپل را به‌همین منظور و برای دستیابی به همین هدف راه‌اندازی کرده است.

ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1402 حضور فعال و پررنگی دارد و غرفه این شرکت از بخش‌هایی مانند جدیدترین دستاوردهای 5G و فیبر نوری، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومی‌سازی، راهکارها و سرویس‌های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرم افزاری و منابع انسانی تشکیل شده است. بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال موسوم به تلکام تا روز پنجم دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 16 عصر به سالن اصلی نمایشگاه (8 و9) مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*