ریلمی نوت ۵۰

ریلمی نوت ۵۰ با نمایشگر 90 هرتزی و قیمت 65 دلار معرفی شد

گوشی ارزان قیمت ریلمی نوت ۵۰ – Realme Note 50 به‌عنوان نخستین گوشی سری نوت این شرکت چینی با مشخصات فنی و طراحی قابل قبول رونمایی شد.

ریلمی با گوشی‌های جدید سری نوت خودش، فصل تازه‌ای را برای گوشی‌هایش رقم زد. ریلمی نوت ۵۰، نخستین عضو این خانواده جدیدی است و حالا تأیید شده که اواخر امسال دو عضو دیگر هم به این مجموعه اضافه خواهد شد. در ادامه شما را با مشخصات فنی و امکانات Realme 50 Note آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بررسی گوشی ریلمی 11 پرو پلاس

ریلمی نوت ۵۰؛ یک گوشی ارزان قیمت و جذاب

اول از همه با نمایشگر این گوشی خوش قیمت آغاز می‌کنیم. جایی که یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی به‌کار رفته است. این نمایشگر اوج روشنایی ۵۶۰ نیتی داشته و نرخ نمونه‌برداری لمس آن هم ۱۸۰ هرتزی است. همچنین یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز درون یک بریدگی به‌شکل قطره آب قرار دارد.

ریلمی نوت ۵۰

در قلب تپنده این گوشی از چیپست گمنام Unisoc T612 استفاده شده که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. در پشت دستگاه، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه QVGA حضور دارد. در بخش نرم افزاری Realme UI T Edition مبتنی بر اندروید ۱۳ استفاده شده، در حالی که یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی فاقد پشتیبانی از شارژ سریع نیز وظیفه تأمین نیروی گوشی را عهده‌دار است. این گوشی علیرغم ارزان قیمت بودن، اما از گواهی ضد پاشش آب و گردوغبار IP53 بهره می‌برد و به یک جک هدفون و حسگر اثر انگشت جانبی نیز مجهز است.

ریلمی، گوشی جدید سری نوت خودش را در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت بسیار رقابتی ۶۵ دلاری راهی بازار خواهد کرد. با توجه به این قیمت پیشنهادی، این دیوایس از مشخصات مناسبی برخوردار است و انتظار می‌رود فروش خوبی را هم به‌دست بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*