ریلمی GT Neo 6

گوشی جذاب ریلمی GT Neo 6 با چیپست جدید اسنپدراگون و ۱ ترابایت حافظه معرفی شد

گوشی ریلمی GT Neo 6 با لقب «پرچمدار میان‌رده» رونمایی شد. ریلمی جی تی نئو ۶ علاوه بر قیمت عالی، مشخصات فنی شگفت‌انگیزی دارد.

ریلمی به طور رسمی از گوشی جذاب ریلمی GT Neo 6 ، جانشین پرطرفدار GT Neo 5 در چین رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با شعار «پرچمدار میان‌رده» به بازار عرضه می‌شود و هدف آن ارائه عملکردی در سطح بالا با قیمتی رقابتی است.

عملکردی قدرتمند برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای

قلب تپنده گوشی ریلمی، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 است که جدیدترین تراشه میان‌رده از کمپانی کوالکام محسوب می‌شود. این پردازنده در کنار سیستم خنک‌کننده مایع 10000 سطحی، نوید عملکردی عالی برای اجرای بازی‌های حرفه‌ای و دیگر کارهای سنگین را به کاربران می‌دهد.

ریلمی GT Neo 6

برای بهبود هرچه بیشتر عملکرد، ریلمی GT Neo 6 از پنل عملکردی گیک 2.0 بهره می‌برد که به کاربران امکان می‌دهد تا فرکانس‌های پردازنده مرکزی و گرافیکی را به دلخواه تنظیم کنند. همچنین قابلیت ارتقاء یافته “AI Burning Mode” به‌طور هوشمندانه با اتصال یک خنک‌کننده پشتی سازگار، حالت عملکرد کامل را فعال می‌کند.

طبق ادعای ریلمی، این موارد در کنار هم منجر به عملکرد شگفت‌انگیزی در اجرای بازی‌ها می‌شود. این گوشی از رزولوشن 1.5K در بازی Genshin Impact به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب، نسبت به رزولوشن‌های 720p یا ارتقا یافته استاندارد، گرافیک بهتری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، GT Neo 6 قادر است کیفیت تصویر و ثبات فریم را در بازی‌های پرطرفداری مانند Honor of Kings بهینه کند.

حافظه رم این گوشی می‌تواند تا 16 گیگابایت LPDDDR5X و فضای ذخیره‌سازی آن تا 1 ترابایت UFS 4.0 باشد.

نمایشگری کم‌نظیر با نگرانی کمتر برای چشم

نمایشگر گوشی ریلمی GT Neo 6 یکی دیگر از نقاط قوت آن است و تقریباً تفاوتی با آنچه در مدل ریلمی Neo 6 SE مشاهده کردیم، ندارد. این گوشی به صفحه‌نمایشی 6.78 اینچی مجهز شده که با همکاری BOE توسعه یافته است. حداکثر روشنایی این نمایشگر به طور شگفت‌انگیز به 6000 نیت می‌رسد. البته این مقدار در حالت معمولی به 1600 نیت و به صورت دستی تا 1000 نیت کاهش می‌یابد.

نمایشگر ریلمی GT Neo 6

این پنل از نوع 8T LTPO با نرخ تازه‌سازی متغیر 0.5 تا 120 هرتز، کاهش نوردهی پهنای پالس با فرکانس بالای 2160 هرتز و فناوری شبیه‌سازی DC با کم‌نور کم‌فروغ 3+1 پالس برای تجربه‌ای راحت در هنگام تماشا است.

علاوه بر این، ریلمی جی تی نئو ۶ از فناوری محافظت چشم هوش مصنوعی “Greenfield” بهره می‌برد که به‌عنوان اولین ویژگی در صنعت موبایل، خستگی کاربر را به‌طور فعال تشخیص داده و بر اساس آن پارامترهای مختلف نمایشگر را تنظیم می‌کند. این قابلیت در کنار سایر ویژگی‌هایی مانند کاهش لرزش کم‌فرکانس و کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار، تجربه‌ای راحت را برای چشمان شما رقم می‌زند.

دوربین ریلمی GT Neo 6

ریلمی GT Neo 6 SE از سیستم دوربین دوگانه در پشت خود بهره می‌برد. حسگر اصلی این دوربین سونی IMX882 با 50 مگاپیکسل و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. یک حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 نیز این دوربین اصلی را همراهی می‌کند. در جلوی این گوشی نیز شاهد دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 هستیم. در آینده بیشتر در مورد این دوربین‌ها صحبت خواهیم کرد.

باتری حجیم و شارژ سریع: خیال‌تان راحت باشد

جی تی نئو ۶ به باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که بزرگ‌ترین باتری در بین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8s Gen 3 محسوب می‌شود. چرا که ظرفیت باتری تمام آن‌ها حداکثر 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده است. این باتری از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند که تنها با 10 دقیقه شارژ، 50 درصد از ظرفیت آن پر می‌شود و این فوق‌العاده است.

ریلمی در بخش‌های دیگر این گوشی نیز هیچ‌چیزی کم نگذاشته است. بدنه GT Neo 6 از شیشه تقویت‌شده Corning Gorilla Glass Victus 2 ساخته شده که در برابر خط و خش مقاوم‌تر است. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP65 بوده و در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

ریلمی GT Neo 6

یک ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این گوشی چینی، سیستم موقعیت‌یاب آن است. ریلمی جی تی نئو ۶ تنها گوشی در میان رقبا است که از «GPS دو فرکانسه + Beidou سه فرکانسه» برای موقعیت‌یابی بسیار دقیق بهره می‌برد. علاوه بر این، برای داشتن تجربه‌ای کامل در حد پرچمداران، به حسگر مادون قرمز، موتور خطی محور X و NFC مجهز شده است.

قیمت و رنگ‌بندی ریلمی GT Neo 6

گوشی جدید ریلمی در چهار پیکربندی حافظه عرضه می‌شود. جزئیات قیمت ریلمی GT Neo 6 نیز به شرح زیر است:

حافظه قیمت یوانقیمت دلار
12GB + 256GB ¥2099 $303
16GB + 256GB¥2399$347
16GB + 512GB¥2699$389
16GB + 1TB ¥2999$436

این گوشی در رنگ‌های بنفش، سبز و نقره‌ای از طریق وب‌سایت رسمی ریلمی در چین قابل خرید است. به‌زودی می‌توانید این محصول را در بازار ایران نیز خریداری کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
ریلمی C65 5G؛ یک گوشی اقتصادی دیگر realme با دوربین جذاب و اینترنت فایوجی گوشی‌های سری ریلمی P1 با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند صفحه نمایش این گوشی ریلمی، گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را بدجوری شکست داده است! گوشی ریلمی ۱۲ ایکس با دوربین جذاب و قیمت استثنایی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*