گوشی‌های سری ریلمی P1

گوشی‌های سری ریلمی P1 با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند

گوشی‌های سری ریلمی P1 با طراحی چشم‌نواز، سخت‌افزار مناسبی مثل دوربین باکیفیت و فست شارژ و از همه مهم‌تر، قیمت مقرون به‌صرفه معرفی شدند.

آیا به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی با مشخصات و امکانات عالی و در عین حال قیمت مناسب هستید؟ بعید به‌نظر می‌رسد گزینه‌ای بهتر از گوشی‌های سری ریلمی P1 پیدا کنید! در این مطلب، نگاهی به تمام ویژگی‌های جذاب این گوشی‌های هوشمند می‌اندازیم.

طراحی و نمایشگر سری ریلمی P1

ريلمی با طراحی فوق‌العاده باریک و سبک، سری پی وان را به بازار عرضه کرده است. ضخامت مدل P1 تنها 7.91 میلی‌متر و وزن آن 188 گرم است. مدل P1 Pro نیز با وزن 184 گرم و ضخامت 8.35 میلی‌متر، خوش‌دست و راحت حمل می‌شود. بدنه این گوشی‌ها با الهام از پرندگان، درخششی خیره‌کننده در نور خورشید دارد. بافت ویژه Micro-Crystal Sparrow و طراحی سه‌بعدی LDI نیز جلوه خاصی به آن‌ها بخشیده است.

گوشی‌های سری ریلمی P1

مدل معمولی P1 از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد، در حالی که مدل پرو با درجه بالاتر IP65، خیال شما را از نفوذ مایعات و ذرات ریز راحت می‌کند.

روی قاب جلو، P1 دارای یک نمایشگر تخت AMOLED به اندازه 6.67 اینچ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، پوشش 100 درصدی طیف رنگی P3، نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت است. اما P1 پرو با نمایشگر خمیده 6.7 اینچ AMOLED و نرخ تازه‌سازی مشابه، تجربه بصری فراگیرتری ارائه می‌دهد. این نمایشگر از حداکثر روشنایی 950 نیت و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است. هر دو مدل همچنین از فناوری Rainwater Smart Touch ريلمی پشتیبانی می‌کنند که عملکرد لمسی بی‌نقص را در هر شرایطی تضمین می‌کند.

گوشی‌های سری ریلمی P1

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ریلمی GT Neo6 SE معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت گوشی ریلمی ۱۲ ایکس با دوربین جذاب و قیمت استثنایی رونمایی شد گوشی ریلمی Narzo 70 Pro 5G با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی و شارژ 67 واتی رونمایی شد

عملکرد و دوربین

در قلب تپنده P1، پردازنده مدیاتک Dimensity 7050 حضور دارد که 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. در سمتی دیگر، پی ۱ پرو از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام بهره می‌برد که با همان پیکربندی حافظه در دسترس است. هر دو مدل از یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی انرژی می‌گیرند. سیستم خنک‌کننده محفظه بخار در P1 و سیستم خنک‌کننده سه‌بعدی VC در P1 پرو، خیال شما را از داغ شدن گوشی در کاربری‌های سنگین راحت می‌کند.

گوشی‌های سری ریلمی P1

این گوشی‌ها با رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 به بازار عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن‌ها نیز می‌توان به وای‌فای 6، پشتیبانی از شبکه 5G، درگاه USB-C، بلوتوث 5.2، جک 3.5 میلی‌متری هدفون (فقط در مدل P1)، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای دوگانه باکیفیت و قابلیت افزایش رم مجازی تا 8 گیگابایت اشاره کرد.

در بخش دوربین، ریلمی P1 از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 به‌همراه یک حسگر سیاه و سفید 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این مدل نیز 16 مگاپیکسل است. اما P1 پرو با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-600 دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، برای عکاسی حرفه‌ای طراحی شده است. دوربین سلفی این مدل نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی‌های سری ریلمی P1

قیمت و زمان عرضه

گوشی‌های خانواده ریلمی P1 در رنگ‌بندی جذاب و قیمت مقرون به‌صرفه عرضه می‌شوند. رنگ سبز طاووسی و قرمز ققنوس برای نسخه معمولی و قرمز ققنوس و آبی طوطی برای مدل پرو در نظر گرفته شده است. قیمت مدل معمولی نیز بین ۱۹۲ تا ۲۲۸ دلار و مدل پرو ۲۶۴ تا ۷۵ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*