تولید بدنه لاماری

تولید بدنه لاماری در ایران استارت می‌خورد

شرکت آرین پارس موتور به‌صورت رسمی تأیید کرده که قرار است بزودی تولید بدنه انواع محصولات لاماری در داخل خاک ایران انجام شود.

آرین پارس موتور، یکی از شرکت‌های موفق در زمینه مونتاژ و عرضه خودروهای شرکت دانگ فنگ فورتینگ چین تحت برند لاماری است و علاوه بر عرضه نسخه درون سوز لاماری ایما، تابحال دو خودرو جدید و وارداتی این خانواده از جمله لاماری ایما هیبریدی و لاماری ایما برقی را نیز معرفی کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار خودرو، معاون تولید آرین پارس موتور از افتتاح خط تولید بدنه لاماری در شهر خمین از استان اراک خبر داده است.

افتتاح خط تولید بدنه لاماری همزمان با پروژه های دیگر آرین پارس موتور

تولید بدنه لاماری

طبق صحبت‌های رضا فکور، معاون تولید این شرکت، قرار است تا همزمان با افتتاح خط تولید بدنه لاماری سایر پروژه ها شامل کانکس‌های اداری، انبار قطعات و مواد اولیه نیز افتتاح شوند. وی در ادامه افزود:

یک سالن به مونتاژ خودرو لاماری ایما اختصاص دارد. سالن دیگر نیز به مونتاژ خودروهای تجاری اختصاص یافته که به دو خط مستقل تجهیز شده که یک خط به تولید کامیونت‌های تجاری با برند جک و خط دیگر نیز به تولید کشنده با برند شک موتو اختصاص یافته است.

طبق صحبت های فکور، پروژه خط تولید بدنه سواری خودرو لاماری ایما از مهمترین اهداف این مجموعه محسوب می‌شود که تجهیزات آن به طور کامل خریداری و در سالن تولید نصب شده است. وی با اشاره به تولید آزمایشی بدنه لاماری پس از اخذ مجوزهای لازم، ابراز داشت که در این خط تولید به ازای هر یکساعت ۵ دستگاه خودرو تولید خواهد شد.

تولید بدنه لاماری

لاماری ایما هیبریدی

لازم به ذکر است در حال حاضر ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به‌ کار هستند. براساس آمارهای موجود، این مجموعه در سال گذشته رشد ۲۲۰ درصدی در تولید را به ثبت رسانده است. همچنین در مجموع ۱۲ هزار و ۹۷۵ دستگاه خودرو در آرین پارس موتور تولید شده است که از این آمار ۹ هزار و ۴۱۴ دستگاه آن خودرو لاماری ایما بوده است.

طبق اعلام معاون تولید مجتمع صنعتی آرین پارس موتور، این شرکت یک محصول جدید سواری و حداقل ۳ محصول کشنده به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین قرار است دو محصول جدید کامیونت نیز به خط تولید اضافه می‌شود. سالن تولید سواری لاماری در فضایی به مساحت حدود ۱۰ هزار متر مربع با ظرفیت تولید ۱۴ دستگاه در ساعت و سالن تولید محصولات تجاری با مساحت حدود ۱۲ هزار متر مربع با ظرفیت تولید ۴ دستگاه کامیونت و ۳ دستگاه کشنده در ساعت فعال است.

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی توسط آرین پارس موتور

تولید بدنه لاماری

همزمان با برگزاری آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل محیط زیست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس خانه صنعت و معدن، جمعی از تولید کنندگان، معدنکاران و صنعتگران برجسته، شرکت آرین پارس موتور به عنوان واحد منتخب صنعتی استان مرکزی در سال گذشته انتخاب شد.

رضا فکور، معاون تولید آرین موتور، کسب این نشان را نشان دهنده تلاش و همت مضاعف مجموعه آرین پارس موتور و نمایانگر تعهد و پشتکار مدیران و کارکنان شرکت به منظور نیل به اهداف و دستیابی به جایگاه واقعی صنعت خودروسازی کشور دانست.

شایان ذکر است شرکت آرین موتور به تازگی واردات محصولات غیر چینی از جمله میتسوبیشی اوتلندر 5 نفره و میتسوبیشی اوتلندر 7 نفره را نیز بر عهده گرفته است و چندی پیش نسخه 5 نفره خودرو مذکور را در سامانه وارداتی ها عرضه کرده بود.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
چرا پروژه تولید جانشین پژو ۲۰۷ در ایران متوقف شد پرداخت پول به دولت به جای انتقال فناوری؛ قانونی جدید برای واردکنندگان خودرو چینی ها یک‌سوم بازار خودرو جهان را تسخیر می‌کنند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*