نسخه جدید گوشی ریلمی GT6

نسخه جدید گوشی ریلمی GT6 با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

نسخه جدید گوشی ریلمی GT6‌ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، طراحی جدید، یک باتری غول پیکر، شارژ فوق سریع و قیمت مقرون به‌صرفه رونمایی شد.

شرکت ریلمی از جدیدترین عضو خانواده GT6 خود در چین رونمایی کرد. برخلاف مدلی که به بازارهای بین‌المللی عرضه شده، مدل جدید گوشی ریلمی GT6‌ با طراحی متفاوتی شامل لبه‌های تخت و برآمدگی بزرگ‌تر دوربین عرضه می‌شود. همچنین در بخش سخت‌افزار نیز شاهد تفاوت‌هایی هستیم؛ نسخه چینی از تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و باتری کمی حجیم‌تر 5800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات بهره می‌برد.

نسخه جدید گوشی ریلمی GT6

سایر امکانات نسخه جدید ریلمی GT6‌

نمایشگر این گوشی هوشمند یک پنل تخت 6.78 اینچی 8T LTPO AMOLED با رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 6000 نیت است. این پنل توسط کمپانی چینی BOE ساخته شده و به جای محافظ گوریلا گلس Victus 2 کورنینگ، از محافظ شیشه‌ای Crystal Armor بهره می‌برد.

نسخه جدید گوشی ریلمی GT6

در پنل پشتی شاهد دوربینی با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) هستیم. در کنار این حسگر، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی (IMX355) نیز قرار گرفته است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند هم به صورت ناچ در بالای نمایشگر قرار دارد.

گوشی جدید ریلمی جی تی ۶ با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری سفارشی Realme UI 5.0 همراه است. این گوشی در سه رنگ سفید، بنفش و مشکی عرضه خواهد شد که هر سه جلوه‌های رنگی و طراحی منحصربه‌فردی دارند. قیمت ریلمی GT6 جدید برای مدل دارای حافظه ۲۵۶ گیگ و رم ۱۲ گیگابایتی حدود ۳۸۵ دلار است. در حالی که نسخه حاوی ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه آن با قیمت حدود ۵۳۶ دلار عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ارزان ریلمی C61 با بدنه ضد آب از راه رسید نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد گوشی ریلمی GT 6T با قیمت عالی و شارژ ۱۲۰ واتی از راه رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*