هدفون برتر بازار

5 هدفون برتر بازار +مشخصات و قیمت

به‌دنبال خرید بهترین هدفون هستید و نمی‌دانید که کدام محصولات را باید بخرید؟ پیشنهاد ما این است که سراغ مدل‌های پرتوان و معروف در بازار ایران بروید. اگر می‌خواهید با پرداخت یک قیمت مناسب، بهترین هدفون را برای گوش‌ دادن به موسیقی خریداری کنید، برندهای زیادی در بازار، محصولات این ‌چنینی دارند. از برند سونی و جی بی ال گرفته تا شرکت‌هایی مانند بیتس، اپل و سنهایزر.

شما قادر هستید با خرید هر کدام از محصولات برندهای ذکر شده، بهترین تجربه را برای استفاده از این محصول به‌دست بیاورید. برای آشنایی با بهترین مدل‌های بازار تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. مشخصات فنی دقیق و قیمت 5 مدل برتر را در این مطلب با هم ارزیابی خواهیم کرد.

بهترین برندهای هدفون در بازار

برای اینکه بتوانید از بهترین هدفون‌های موجود در بازار یکی را انتخاب کنید، باید برندهایی که این محصولات را تولید می‌کنند نیز بلد باشید. شرکت‌های بسیار بزرگی در سرتاسر دنیا این کالاهای دیجیتالی را تولید می‌کنند که هر کدام مزایای خاصی دارند و ظاهر محصولات آن‌ها به‌طور منحصربه‌فردی زیبا است.

بهترین و معروف‌ترین برند در این زمینه شرکت سونی است که با محصولات خود توانسته انتظارات بازار را بالا ببرد. پس از این برند شرکت‌های اپل، جی بی ال، سنهایزر و بیتس نیز محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند که هر کدام را برای کاربری خاص می‌توانید بخرید.

ویژگی‌های بهترین هدفون‌های بازار

یکی از نکات مهمی که باید در این مطلب به شما ارائه دهیم، ویژگی‌های اصلی در بهترین مدل‌های این دستگاه هستند. در صورتی که می‌خواهید مدل‌های به‌روز از این سیستم صوتی را خریده و بهترین کیفیت صدا را از آن‌ها بشنوید، باید به‌دنبال ویژگی‌هایی بارز در آن‌ها باشید. محصولاتی که از ویژگی‌های زیر برخوردارند، ارزش خرید بالایی دارند:

  • شارژدهی عالی باتری به‌صورت 20 ساعته
  • قابلیت استفاده از بهترین فناوری نویز کنسلینگ
  • متریال باکیفیت و زیبای بدنه درایورها
  • استفاده از بند باکیفیت و راحت برای سر
  • داشتن وزن کم و رنگ‌بندی زیاد
  • قابلیت سازگاری با موبایل‌ها و دستگاه‌های گوناگون
  • پشتیبانی از بهترین فرمت‌های موسیقی حرفه‌ای

5 هدفون حرفه‌ای و باکیفیت در بازار ایران

هدفون برتر بازار

اگر به‌شکلی حرفه‌ای به موسیقی گوش می‌دهید یا می‌خواهید با کمک این دستگاه فیلم‌های زیادی را تماشا کنید، پیشنهاد ما این است که مدل‌های برتر در بازار را بخرید. توان پخش موسیقی در این مدل‌ها بالا بوده و شارژدهی آن‌ها نیز منحصربه‌فرد است. 5 مدل برتر در بازار بدین صورت هستند.

هدفون سونی WH-1000XM4

اگر مدل‌های مختلف این محصول را در بازار بررسی کرده باشید، حتما نام مدل سونی xm4 به‌گوش‌تان خورده است. این مدل روگوشی یک محصول فوق‌العاده باکیفیت بوده و آکوستیک آن پشت‌بسته است. ارتباط آن به‌صورت بی‌سیم و باسیم بوده و درایورهای 40 میلی‌متری بهره می‌برد.

بازه پاسخ‌دهی این محصول 20 تا 20000 هرتز بوده و و می‌تواند باکیفیت‌ترین فایل‌های صوتی را برای شما پخش کند. مهم‌ترین مزیت این محصول قابلیت جمع شدن و قرارگیری در هر نوع کیف و ساک، وزن بسیار پایین و سبک، بدنه مقاوم در برابر ضربه و زیبا هستند. به‌طور میانگین این دستگاه 30 ساعت به شما شارژدهی می‌دهد. قیمت حدودی این محصول 15میلیون تومان است که برای چنین ویژگی‌هایی مناسب است.

هدفون سنهایزر Momentum 4 True Wireless

برند سنهایزر یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید سیستم‌های صوتی است. مدل مومنتوم 4 TWS یکی از محصولات توگوشی این برند بوده و به‌طور کامل به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند. می‌توانید با گوشی‌های آن تا 7.5 ساعت به موسیقی گوش دهید.

البته با شارژ کردن آن‌ها توسط کیس مخصوص، این شارژدهی به 30 ساعت نیز می‌رسد. در قسمت جلوی گوشی‌های این مدل، سنسورهای لمسی قرار دارند که می‌توانید دستورات مختلف صوتی را روی آن‌ها تنظیم کنید. این مدل از بلوتوث 5.4 پشتیبانی کرده و موسیقی را با شفافیت زیادی برای شما پخش می‌کند. تنها کافی‌است 30 میلیون تومان بپردازید و این محصول را تهیه کنید.

هدفون سونی WH-1000XM5

همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، سونی محصولات خوبی در این زمینه تولید می‌کند. سونی xm5 یک مدل جدیدتر از xm4 بوده و تا 40 ساعت نیز قابلیت پخش موسیقی دارد. فرم بدنه آن جدیدتر بوده و از تکنولوژی‌های تازه‌تری برای ارتباط با موبایل استفاده می‌کند. با پرداخت قیمت 20 میلیون تومانی، قابلیت خرید این محصول را دارید.

هدفون اپل ایرپادز مکس

مدل دیگری که می‌خواهیم از هدفون‌های دور گوشی به شما معرفی کنیم، اپل ایرپادز مکس نام دارد. این محصول از درایورهای 40 میلی‌متری برخوردار بوده و از 9 عدد میکروفن، درگاه لایتنینگ و شارژدهی 20 ساعته بهره می‌برد.

بازوی این دستگاه از فلز ضدزنگ بوده و به‌صورت تلسکوپی تنظیم می‌شود. همچنین با وصل کردن آن به موبایل اپل می‌توانید قابلیت‌های زیادی را در آن تنظیم کنید. برای خرید این محصول باید حدود 27 میلیون تومان هزینه بپردازید.

هدفون بیتس Solo Pro

شما قادر هستید با پرداخت قیمتی حدود 10میلیون تومان این محصول جذاب از شرکت بیتس را بخرید. این محصول مدل سولو پرو نام داشته و از قابلیت حذف نویز فعال یا anc نیز بهره می‌برد. درایورهای 40میلی‌متری آن کیفیت صدای بالایی دارند.

همچنین می‌توانید تا 22 ساعت به‌صورت مداوم با آن به موسیقی گوشی داده و سپس در کم‌ترین زمان دوباره شارژ کنید. ویژگی مهم این دستگاه این است که به‌طور کامل با گوشی آیفون سازگار است و قابلیت‌های آن قابل تنظیم هستند.

خرید هدفون‌های حرفه‌ای از دیجی‌کالا

هدفون برتر بازار

حال که به‌طور کامل با برترین انتخاب‌های این محصول آشنا شدیم، بهتر است به فروشگاه دیجی‌کالا رفته و هر کدام را که می‌خواهید سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا یکی از برترین مراکز خرید آنلاین برای بررسی این کالا بوده و پایین‌ترین قیمت در بازار و تحویل سریع را به شما ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید با یک محصول حرفه‌ای به موسیقی گوش کنید، باید بهترین مدل‌های هدفون در بازار ایران را بخرید؛ اما سوال اینجا است که کدام برندها محصولات این‌چنینی تولید می‌کنند؟ اگر بودجه نامحدودی دارید، باید سراغ محصولات شرکت‌های اپل، سونی و سنهایزر بروید.

اگر هم نمی‌خواهید محصول گرانی بخرید، می‌توانید از میان مدل‌های بیتس، جی بی ال و انکر مدل‌های فراوانی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خرید این محصولات از فروشگاه دیجی‌کالا بسیار راحت است، چرا که با قیمتی عالی و گارانتی‌های معتبر به شما ارائه داده می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*