خودروی ام جی

عرضه ام جی GT و ام جی 5 برای اولین بار در سامانه یکپارچه

ام جی GT و ام جی 5 برای اولین بار در سامانه یکپارچه عرضه شدند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، خرید خود را نهایی کنند.

شرکت فردا موتور که از سال 1392 به واردات و مونتاژ خودروهای چینی می‌پردازد، برای اولین بار دو مدل از خودروهای ام جی را وارد و در نمایندگی‌های خود عرضه خواهند کرد.

عرضه دو خودروی ام جی GT و ام جی 5

 

مقایسه جی ای سی Empow و ام جی GT

سال گذشته در نمایشگاه اتو اکسپو تهران، فردا موتور موفق شد که دو خودروی ام جی GT و ام جی 5 که در رده کلاس اسپرت و اقتصادی قرار می‌گیرند را رونمایی کند.

پس از برگزاری این نمایشگاه، فردا موتور مقبولیت لازم برای اخذ مجوزهای عرضه خودرو در سامانه یکپارچه را کسب کرد. طی این قرارداد علاقه‌مندان ام جی می‌توانند از تاریخ سه شنبه 19 تیرماه سال جاری، خودروی مورد نظر را انتخاب و به خرید آن اقدام کنند.

ام جی جی تی

از جمله مشخصات فنی خودروی ام جی مدل GT، می‌توان به دارا بودن پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ اشاره کرد، همچنین قدرت موتور این خودرو 173 اسب بخار به همراه گشتاور 250 نیوتن متری است. علاوه بر آن مجهز به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک می‌باشد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت ام جی 7.7 ثاینه طول خواهد کشید.

ام جی 5

خودروی ام جی

ام جی 5 نیز از پیشرانه 1.5 لیتری استفاده می‌کند که دارای 118 اسب بخار و 150 نیوتن متر گشتاور است. این گشتاور از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو نیرو می‌دهد. ام جی 5 به لحاظ توان شتاب دهی و سرعتی قابل مقایسه با ام جی GT نخواهد بود و شتاب گیری بالایی نیز ندارد.

پیشینه خبر:
شرایط فروش خودرو برقی اسکای ول ET5 با تحویل فوری در تیر 1403 اعلام شد کیا EV5 به‌زودی در ایران + مشخصات فنی و کاتالوگ رسمی کوشا خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*