گلکسی رینگ

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به طور کامل معرفی شد

سرانجام سامسونگ در رویداد آنپکد حلقه هوشمند گلکسی رینگ – Galaxy Ring خود را به طور کامل معرفی کرد. این گجت پوشیدنی انقلابی، 300 دلار قیمت داشته و قادر به سنجش کامل فاکتورهای سلامتی است.

نخستین بار در رویداد MWC 2024 بود که حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی شد. با این وجود از آن زمان تا امروز هیچ خبر رسمی از مشخصات مختلف آن افشا نشده بود. امروز اما مطابق پیش‌بینی‌ها سرانجام سامسونگ در رویداد آنپکد خود از این حلقه هوشمند رونمایی کرد و تمامی اطلاعات آن را به‌طور کامل با علاقمندان به اشتراک گذاشت. حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ حاصل سال‌ها تحقیق و توسعه این کمپانی در بخش پایش سلامت و ورزش است و می‌تواند دنیای گجت‌های پوشیدنی را وارد عصر جدیدی کند.

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ؛ آینده روشن گجت‌های پوشیدنی

حلقه هوشمند گلکسی رینگ از جنس آلیاژ تیتانیوم گرید 5 ساخته و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی در اندازه‌های مختلف رونمایی شده است. این حلقه ظاهری فرورفته داشته و تمامی حسگرهای پایش سلامت، باتری‌ها و پین‌های شارژ را در قسمت داخلی و زیر لایه‌ای از رزین از جنس اپوکسی مخفی کرده است.

گلکسی رینگ

گلکسی رینگ سامسونگ در رنگ طلایی

این گجت جذاب استاندارد IP68 برای مقاومت کلی و 10ATM را برای مقاومت در برابر نفوذ آب کسب کرده و به همین دلیل می‌توان بدون هیچ نگرانی آن را حتی حین شنا هم به دست داشت. کوچکترین اندازه این حلقه ابعادی 7 در 2.6 میلمتری داشته و 2.3 گرم وزن دارد؛ درحالیکه وزن بزرگترین اندازه آن 3 گرم خواهد بود.

گلکسی رینگ

گلکسی رینگ را بدون هیچ نگرانی زیر آب بپوشید

سامسونگ همچنین یک کیت آزمایشی از حلقه‌های با اندازه‌های مختلف را در اختیار همه خریداران گلکسی رینگ قرار می‌دهد تا انتخاب اندازه مناسب برایشان ساده‌تر شود. سامسونگ همچنین به کاربران توصیه می‌کند که پیش از انتخاب یکی از اندازه‌ها حتما آن را به مدت حداقل 24 ساعت در انگشت خود نگه دارند.

حلقه هوشمند Galaxy Ring

کیت انتخاب اندازه گلکسی رینگ

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ تنها از طریق بلوتوث LE 5.4 به سایر دستگاه‌ها متصل شده و قادر است به تمامی دستگاه‌های گلکسی سامسونگ که از سیستم عامل اندروید 11 به بعد استفاده می‌کنند متصل شود. برای استفاده از این دستگاه نیز تنها در اختیار داشتن اکانت سامسونگ و اپلیکیشن Samsung Health مورد نیاز بوده و لزومی به تهیه هیچ‌گونه اشتراک وجود نخواهد داشت.

رابط کاربری Galaxy Ring

افرادی که این حلقه هوشمند را در اختیار داشته باشند می‌توانند به کمک آن گوشی گلکسی‌شان را با ژست‌های حرکتی کنترل کنند. علاوه بر این پشتیبانی از Samsung Find باعث شده امکان گم شدن آن‌ها به حداقل برسد. همچنین چراغ‌های ال ای دی به کار رفته در این حلقه هوشمند نیز قرار گرفتن نامناسب آن در دست را به کاربران هشدار خواهند داد.

قابلیت‌های فنی و سنجش سلامت Galaxy Ring

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ قادر است اکثر سنجه‌های سلامتی مورد انتظار را اندازه‌گیری کند. ضربان قلب در این حلقه هوشمند توسط حسگر نوری PPG انجام شده و دمای سطح پوست هم از طریق حسگرهای داخلی آن انجام می‌شود. سامسونگ همچنین روی قابلیت‌های پایش خواب این حلقه هوشمند نیز حساب زیادی باز کرده؛ زیر ابعاد و اندازه کوچک و وزن سبک آن باعث می‌شود که کاربران بتوانند بر خلاف ساعت‌های هوشمند آن‌ها را همیشه همراه خود داشته باشند.

گلکسی رینگ

ساعت هوشمند گلکسی رینگ روی پایش خواب حساب زیادی باز کرده است

Galaxy Ring در این زمینه قادر است خر و پف را تحلیل کرده و پارامترهایی مثل میزان جابجا شدن حین خواب، تاخیر در به خواب رفتن یا ضربان قلب و نرخ تنفس را پایش کند.

از سوی دیگر قابلیت تشخیص خودکار فعالیت‌های ورزشی نیز با امکان ارائه پایش لحظه‌ای ضربان قلب و اعلان‌های مرتبط به آن دیگر قابلیت گلکسی رینگ است. سامسونگ همچنین در اقدامی جالب، امتیاز جدیدی تحت نام Energy Score را در رابط کاربری این حلقه تعبیه کرده که امتیازی از 1 تا 100 را با در نظر گرفتن امتیازات فعالیت و خواب کاربر به او اعطا می‌کند.

سایر مشخصات، قیمت و زمان عرضه به بازار

اندازه باتری در گلکسی رینگ‌های کوچکتر 17 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند با هر بار شارژ انرژی لازم برای حداکثر 6 روز فعالیت این دستگاه را فراهم کند. از سوی دیگر، ظرفیت باتری مدل‌های بزرگتر آن نیز 18 میلی آمپر ساعت است که همین میزان شارژدهی را برای آن به دنبال خواهد داشت. البته ظرفیت باتری در بزرگترین سایزهای این ساعت به 22.5 ساعت خواهد رسید تا شارژدهی آن به حداکثر 7 روز برسد.

کیت شارژ Galaxy Ring

جعبه شارژ گلکسی رینگ سامسونگ

در این بین، جعبه مخصوص شارژ این حلقه هوشمند جذاب نیز طراحی چشم‌نوازی داشته و با ظرفیت 361 میلی آمپر ساعتی قادر است هر ساعت را تا 20 بار شارژ کند.

قیمت حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ برابر با 400 دلار بوده و فروش آن از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شد؛ جادوگر زیبای تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اینجاست؛ مستحکم، پرقدرت و زیبا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*