ابزارهای هوشمندانه جدید گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد 6 دارای ابزارهای هوشمندانه جدید، طراحی زیبا و صفحه نمایش درخشان است

سرانجام انتظارها به پایان رسید و در مراسم آنپکد 2024 سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 – Galaxy Z Fold 6 رونمایی شد. در ادامه با ابزارهای هوشمندانه جدید گلکسی زد فولد 6 آشنا شوید.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ ساعاتی پیش در پاریس برگزار شد و همچنان ادامه دارد. یکی از محصولات جذاب و هیجان انگیزی که رونمایی شده، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 است که از راه نرسیده، لقب باریک ترین تلفن تاشوی سامسونگ را به خود اختصاص داده اما این تمام ماجرا نیست!

در آخرین اخبار و مطالب تکنولوژی خواندیم که گوشی تازه وارد Galaxy Z Fold 6 نسبت به مدل‌های قبلی خود صفحه نمایش پهن تری دارد و نسبت تصویر آن از 23:19 در زد فولد 5 به 22:19 کاهش یافته است. در واقع کاهش نسبت تصویر به این معناست که هنگام کار با گلکسی زد فولد 6 و تا کردن آن باید تجربه طبیعی تری داشته باشید.

گلکسی زد فولد 6 با ابزارهای هوشمندانه جدید از راه رسید

طراحی کلی این گوشی جدید مربعی‌تر بوده و سطوح صاف‌تری دارد و طبق گفته شرکت سامسونگ، زد فولد 6 از عناصر بازیافتی بیشتری برای برخی از اجزای خود استفاده کرده است. (درست مانند گلکسی اس 24) قاب آن از آلومینیوم آرمور بهبودیافته با مقاومت 10 درصدی بالاتر و مقاوم در برابر خط و خش ساخته شده و محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 دارد. (ویکتوس 2 برای پنل پشتی و صفحه نمایش)

ابزارهای هوشمندانه جدید گلکسی زد فولد 6

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 به جای IPX8 از استاندارد IP48 که جدیدتر است بهره‌مند شده و به اندازه مدل‌ گلکسی زد فولد 5 در برابر آب مقاوم است اما در برابر ذرات جامد و اجسام کوچک (بیشتر از 1 میلی متر) انعطاف پذیری بیشتری دارد.

علاوه بر اینها غول تولید گوشی‌های موبایل برای محصول جدید خود از لولای ریلی دوگانه‌ای استفاده کرده که در برابر ضربه مقاومت بهتری از خود نشان می‌دهد. همچنین چین و چروک‌های نمایشگر تاشو به لطف لایه‌های پیشرفته به حداقل خودش رسیده است. در ادامه با مشخصات کامل Z Fold 6 آشنا خواهید شد:

ابزارهای هوشمندانه جدید گلکسی زد فولد 6

  • قاب آلومینیومی آرمور با محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 و استاندارد IP48 که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.
  • نمایه 12.1 میلی متری هنگام تا شدن گوشی و نمایه 5.6 میلی متری هنگام باز شدن به همراه 239 گرم وزن.
  • صفحه نمایش 6.3 اینچی داینامیک امولد 2X با نسبت تصویر 22:19 و رزولوشن 2376 در 968 پیکسل.
  • صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو Dynamic AMOLED 2X Infinity Flex با نسبت تصویر 20.9:18 و رزولوشن 2160 در 1856 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز و روشنایی بیشتر از 2600 نیت.
  • تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 به همراه 12 گیگابایت رم و 256، 512 و 1 ترابایت حافظه داخلی.
  • دوربین اصلی یا عریض 50 مگاپیکسلی دوال پیکسل AF با لرزش گیر اپتیکال تصویر.
  • دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال تصویر.
  • دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی
  • باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ فوق سریع بی‌سیم و شارژر سیمی 25 واتی.
  • وای فای 6.0، بلوتوث 5.3 و اتصالات فایوجی و همچنین اثر انگشت

ابزارهای هوشمندانه جدید گلکسی زد فولد 6

یکی از شگفت انگیزترین به‌روزرسانی‌های امسال، محفظه بخار بزرگ تر است. طبق گفته سامسونگ، محفظه بخار گلکسی زد فولد 6 نسبت به مدل قبلی 1.6 برابر بزرگ تر شده که خبر خوبی برای گیمرهای موبایلی است چرا که می‌توانند مدت زمان بیشتری با تلفن خود بازی کنند و نگران داغ شدن نباشند.

سامسونگ همچنین از قابلیت ردیابی پرتو نور گوشی و گرافیک‌های زنده و واقعی که می‌توان به کمک صفحه نمایش تاشو به آن دست یافت رونمایی کرده است. طبق ادعای این کمپانی، روشنایی زد فولد 6 هم اکنون بیشتر از 2600 نیت خواهد بود که چشمگیر به حساب می‌آید.

گلکسی زد فولد 6 دارای هوش مصنوعی و نرم افزارهای جدید است

شاید یکی از به‌روزرسانی‌های قابل توجه سامسونگ برای گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 6، پشتیبانی فریمور و بهبود آن است. سامسونگ در راستای تلاش برای افزایش پایداری نرم افزاری محصولات خود، زد فولد 6 را برای هفت سال به‌روزرسانی خواهد کرد.

همچنین جدیدترین تلفن همراه تاشوی سامسونگ ترفندهای جدیدی در آستین خود دارد که همه آنها را مدیون هوش مصنوعی است. ویژگی‌های Sketch to Image و Sketch on Image به لطف هوش مصنوعی Generative در دسترس هستند که می‌توان با بهره‌گیری از آنها روی تصاویر دلخواه، اشیاء مختلفی را ترسیم یا طرح‌های ناهموار را به رندرهای زیبا تبدیل کرد. برای استفاده از این قابلیت‌ها نیازی به قلم S نیست اما برای تمیز درآمدن کار قلم اس نیاز است منتها باید آن را جداگانه خریداری کنید.

ابزارهای هوشمندانه جدید گلکسی زد فولد 6

خبر خوب دیگر اینکه استودیو پرتره به کاربران گلکسی زد فولد 6 این امکان را می‌دهد تا تصاویر پرتره را به کمک هوش مصنوعی Generative به فرمت‌های سه بعدی، کارتونی یا متحرک تبدیل کنند.

ویژگی Samsung Notes دارای قابلیت‌های رونویسی صدا مانند برنامه ضط صدا است و برای اولین بار در سری فولد، زد فولد 6 مجهز به مفسر و صفحه‌ای مشابه پیکسل فولد شده است. از دیگر ویژگی‌های جالب این گوشی تاشو می‌توان به گوگول جمینی و ترجمه خودکار پیشرفته اشاره کرد که برای برنامه‌های شخص ثالث طراحی شده.

بیشتر بخوانید:
گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ سامسونگ تا ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری می‌شوند گلکسی واچ ۷ با پایش سلامت بهبودیافته و طراحی آشنا معرفی شد گلکسی واچ اولترا معرفی شد؛ اولین ساعت سامسونگ با پسوند اولترا یک هیولای واقعی است حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به طور کامل معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*