پشتیبانی نرم افزاری گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ سامسونگ تا ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری می‌شوند

گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۶ سامسونگ از پشتیبانی نرم‌افزاری ۷ ساله این شرکت بهره‌مند خواهند بود. این یعنی حتی از آیفون ۱۵ پرو مکس اپل هم آپدیت‌های بیشتری را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ امروز از دو گوشی تاشو پرچمدار جدیدش، گلکسی Z Fold 6 و گلکسی Z Flip 6 پرده‌برداری کرد. همان‌طور که انتظار داشتیم آخرین گوشی‌های تاشوی سامسونگ، گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، برای مدت ۷ سال از پشتیبانی نرم‌افزاری غول کره‌ای بهره‌مند خواهند شد. این شامل به‌روزرسانی‌های اندروید، رابط کاربری One UI و آپدیت‌های امنیتی می‌شود.

همانطور که در اوایل سال 2024 با سری گلکسی S24 معرفی شد، سامسونگ تعهد خود را به ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی‌مدت گسترش داده است و اکنون تأیید شده است که دو گوشی تاشوی جدید این شرکت نیز شامل این برنامه می‌شوند. این یعنی دو گوشی جدید سری گلکسی Z، جزو برترین محصولات بازار از لحاظ پشتیبانی نرم‌افزاری خواهند بود.

پشتیبانی نرم افزاری گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

سامسونگ در حال حاضر تنها تولیدکننده اندرویدی است که چنین تعهدی را ارائه می‌دهد و از سیاست به‌روزرسانی پنج ساله اپل نیز پیشی می‌گیرد. حتی خود گوگل که سیستم عامل اندروید را توسعه می‌دهد نیز فقط سه سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را برای دستگاه‌های Pixel خود تضمین می‌کند.

عرضه زد فولد و زد فلیپ ۶ با One UI 6.1.1

اکنون سامسونگ فهرست دستگاه‌هایی که به مدت هفت سال به‌روزرسانی دریافت می‌کنند را با افزودن گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 گسترش داده است. این دو گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین خیال کاربران بابت دریافت آخرین آپدیت‌های اندروید تا چند سال دیگر هم راحت خواهد بود.

اما آیا سامسونگ تضمینی برای عدم کمبود قطعات یدکی گوشی‌های تاشو خود تا آن سال می‌دهد؟ گوشی‌های تاشو شکننده‌تر از گوشی‌های عادی هستند و اگر کاربران قصد داشته باشند آن‌ها را به‌مدت ۷ سال نگهداری کنند، به احتمال زیاد ناچار به تعویض قطعاتی مانند نمایشگر و باتری خواهند بود. در این بین سامسونگ هیچ تعهد رسمی برای تضمین در دسترس بودن قطعات یدکی برای هفت سال نداشته است.

در گجت نیوز بخوانید:
حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به طور کامل معرفی شد گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با طراحی خاص و جذاب و امکانات متنوع معرفی شد گلکسی واچ اولترا معرفی شد؛ اولین ساعت سامسونگ با پسوند اولترا یک هیولای واقعی است گلکسی واچ ۷ با پایش سلامت بهبودیافته و طراحی آشنا معرفی شد مشخصات فنی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ مشخصات فنی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*