قیمت خودروهای پر فروش داخلی 20 تیر 1403

قیمت خودرو در بازار کاهشی شد + لیست قیمت خودروهای پر فروش داخلی (20 تیر 1403)

بررسی قیمت خودروهای پر فروش داخلی، مونتاژی و خارجی در بازار آزاد، حاکی از کاهش محسوس قیمت انواع خودرو است. دلیل این موضوع چیست؟

اسد کرمی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران از کاهش 10 درصدی قیمت خودروهای مونتاژی، 7 درصدی قیمت خودروهای خارجی و 5 درصدی قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد خبر داده است. در این بخش از اخبار خودرو در سایت گجت نیوز ضمن بررسی علل این کاهش قیمت، به ارائه قیمت روز انواع خودروهای پر فروش داخلی می‌پردازیم.

افت قیمت خودروهای پر فروش در بازار آزاد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران دلیل کاهش ملموس قیمت انواع خودروهای داخلی، خارجی و مونتاژی را آغاز دور جدید ثبت نام متقاضیان خودروهای وارداتی و خرید و فروش حواله‌های خودروهای وارداتی جانبازان عنوان کرده است.

آقای کرمی ابراز امیدواری کرده که با رونق ثبت سفارش خودروهای وارداتی و عرضه این محصولات در تیراژ بالا به بازار، روند کاهش قیمت خودروها با شدت بیشتری تداوم پیدا کند.

دنا پلاس

از طرفی، به نظر می‌رسد پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری که در مناظره‌های انتخاباتی خود را حامی واردات خودرو معرفی کرد نیز در روند نزولی قیمت‌ها در بازار بی‌تاثیر نبوده است. کرمی در همین خصوص گفت، در حال حاضر بازار با تغییر دولت در انتظار سیاست‌گذاری جدید برای صنعت خودرو است و همین مسئله باعث شده تا عموم فعالان به جای خرید، در انتظار تعیین رویکرد دولت جدید به خودرو باشند.

در جدول زیر، لیست قیمت روز انواع خودروهای پرفروش داخلی در بازار آزاد متعلق به 20 تیر 1403 را می‌بینید:

نام خودروقیمت
سورن پلاس XU7P611 میلیون تومان
دنا پلاس شش سرعته817 میلیون تومان
دنا پلاس توربو اتوماتیک995 میلیون تومان
پژو پارس672 میلیون تومان
پژو 207 اتوماتیک890 میلیون تومان
رانا پلاس612 میلیون تومان
تارا دستی783 میلیون تومان
هایما 7X1 میلیارد و 753 میلیون تومان
اطلس530 میلیون تومان
ساینا اس دوگانه‌سوز437 میلیون تومان
کوییک اتوماتیک549 میلیون تومان
کوییک اس413 میلیون تومان
شاهین اتوماتیک810 میلیون تومان
پژو 207 دنده‌ای740 میلیون تومان

در پایان شما را به مطالعه مطالب معرفی و بررسی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال و سایپا اطلس آپشنال به عنوان دو مورد از جدیدترین خودروهای ایرانی دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط:
مطالب بیشتر در گجت نیوز:
تاریخ فروش شاسی بلند ایرانی «ری را» ایران خودرو اعلام شد + قیمت احتمالی قیمت نهایی ۳ خودرو وارداتی نیسان قشقایی، سیلفی مکس ادیشن و نیسان کیکس ۲۰۲۳ اعلام شد ایران خودرو و سایپا در انتظار تایید افزایش قیمت هستند قرار بود شیرین عسل و زرماکارون خودرو بسازند؛ چه شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*