قیمت گلکسی بادز 3

قیمت گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو سامسونگ اعلام شد

سامسونگ قیمت گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو را اعلام کرد. هدفون‌های بی‌سیم Galaxy Buds 3 طراحی زیبایی دارند و می‌توانند کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه دهند.

در کنار گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند جدید، امروز سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد 2024 از دو ایرباد بی‌‌سیم نیز رونمایی کرد. اگر می‌خواهید هندزفری قدیمی خود را با یک ایرباد جدید و باکیفیت عوض کنید، بهتر است کمی منتظر عرضه گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو به بازار بمانید. گلکسی بادز 3 با توجه به کیفیتی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی دارد.

زمان عرضه و قیمت ایربادهای جدید گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو

ایربادهای جدید سامسونگ در دو رنگ نقره‌ای و سفید عرضه خواهند شد. کاربران علاقه‌مند می‌تواند از امروز به‌صورت آنلاین گلکسی بادز های جدید را سفارش دهند. فروشگاه‌ها نیز از دو هفته دیگر آنها را برای عرضه خواهند داشت.

قیمت گلکسی بادز 3

سامسونگ قصد دارد گلکسی بادز 3 را با قیمت ۱۸۰ دلار در آمریکا عرضه کند. گلکسی Buds 3 از طراحی جدیدی بهره می‌برد و دیگر خبری از سری سیلیکونی نیست. همچنین این ایرباد با دروایروهای ۱۱ میلی‌متری همراه شده است. هرچند اگر می‌خواهیم ایرباد قوی‌تری داشته باشید باید ۲۵۰ دلار هزینه کرده و سراغ گلکسی بادز 3 پرو بروید. مدل پرو از یک درایور داینامیک ۱۰.۵ میلی‌متری و یک درایور مسطح ۶.۱ میلی‌متری بهره می‌برد.

همچنین گلکسی بادز 3 می‌تواند با یکبار شارژ تا ۲۴ ساعت شما را همراهی کند؛ اما گلکسی بادز 3 پرو تا ۳۰ ساعت دوام می‌آورد. با وجود اختلاف قیمت ۶۰ دلاری، دو مدل گلکسی بادز 3 اشتراکات زیادی هم با همدیگر دارند. به‌عنوان مثال هر دو از حذف نویز فعال تطبیقی بهره می‌برند و می‌توانند با هوش مصنوعی کیفیت تماس را بهبود ببخشند.

تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد‌و‌غبار، بلوتوث ۵.۴، اکولایزر با قابلیت شخصی‌سازی، پشتیبانی از کدک جدید SSC UHD و کنترل موسیقی با فرمان‌های صوتی از ویژگی‌های مشترک این دو ایرباد هستند.

بیشتر بخوانید:
مقایسه گلکسی بادز ۳ پرو با گلکسی بادز ۲ پرو: زمان ارتقا فرا رسیده است؟ گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با طراحی خاص و جذاب و امکانات متنوع معرفی شد ایرباد CMF Buds Pro 2 با ظاهری متفاوت و دوست داشتنی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*