خودروهای جدید مزدا با آفتاب خودرو به ایران می‌آیند

آفتاب خودرو در جدیدترین نشست خبری خود، بازگشت برند مزدار را اعلام کرد. در روزهای آتی شاهد واردارت خودروهای جدید مزدا به ایران خواهیم بود.

مزدا که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان شناخته می‌شود، در طول سال‌های گذشته مجوز مونتاژ برخی از خودروهایش را به گروه بهمن موتور داد. اما پس از اتفاقات متعددی که رخ داد، آفتاب خودرو به طور رسمی واردات مزدا را بر عهده گرفته است.

آفتاب خودرو به عنوان یکی از کمپانی‌های خصوصی ایران، شناخته می‌شود که به دنبال واردات محصولات متنوع مزدا به ایران است. این محصولات شامل مدل‌های بنزینی، پلاگین هیبریدی و تمام برقی هستند. علاوه بر آنکه آفتاب خودرو به فروش و عرضه محصولات مزدا می‌پردازد، در زمینه ارائه خدمات پس از فروش نیز  به عنوان یکی از نمایندگی‌های خوشنام کشور محسوب می‌شود.

خودروهای جدید مزدا

خودروهای جدید مزدا با آفتاب خودرو به ایران می‌آیند

پس از ایجاد تحریم‌های اقتصادی و عدم واردات برخی از محصولات آسیاسی و اروپایی به ایران، در سال 1398 مزدا نیز به دنبال اعمال سیاست‌های تحریمی با ایران قطع همکاری کرد. حال پس از رایزنی‌های انجام شده، گروه آفتاب خودرو موفق شده که این خودروهای ژاپنی را وارد و مونتاژ کند.

در آخرین نشست خبری آفتاب خودرو، اعلام شد که محصولاتی پرطرفداری همچون مزدا EZ-6، مزدا 3 بنزینی، مزدا CX-30، CX-50، مزدا آراتا در بازار آزاد عرضه خواهد شد.

این گروه واردکننده اعلام کرد که در حال حاضر 400 دستگاه خودرو، که شامل 200 دستگاه مزدا 3 و 200 دستگاه CX-30 را پس از گذشت 5 سال به عنوان عرضه اولیه در بازار به فروش خواهد رساند. مطابق  با جدیدترین اخبار خودرو، این شرکت قیمت حدودی محصولات خود را اعلام کرده است.

مزدا 3 سدان با قیمت حدودی 2.4 میلیارد تومان و مزدا CX-30 با قیمت احتمالی 2.8 میلیارد تومان در نیمه شهریور ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد. مدیران این شرکت در ضمن جلسه خاطرنشان کردند، که به دنبال عرضه 3 هزار دستگاه مزدا در سال اولیه واردات خود هستند، همچنین پس از کسب موفقیت در فروش این محصولات به مونتاژ معدود خودروهای برند مزدا اقدام می‌کنند.

پیشینه خبر:
آغاز تولید انبوه خودرو برقی بومی کرمان موتور قیمت نهایی اکستریم VX، شاسی بلند لوکس مدیران خودرو اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*