با توقف رسمی تولید پژو پارس، تولید سورن پلاس دوگانه سوز آغاز شد

همزمان با توقف رسمی تولید پژو پارس، تولید سورن پلاس دوگانه سوز آغاز شد

به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، همزمان با توقف رسمی تولید پژو پارس، تولید سورن پلاس دوگانه سوز در این شرکت آغاز شده است.

بعد از توقف رسمی تولید پژو پارس، حالا و در جدیدترین اخبار خودرو خبر از خروج نخستین نسخه سورن پلاس دوگانه سوز از خط تولید شرکت ایران خودرو خراسان رسیده است.

آغاز تولید سورن پلاس دوگانه سوز در ایران خودرو خراسان

بیژن زاهدی‌فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به توقف رسمی تولید پژو پارس در پایان خرداد 1403، از ارائه برنامه تولید سورن پلاس دوگانه سوز توسط گروه ایران خودرو به این سایت تولیدی خبر داد و گفت، نخستین دستگاه از این خودرو ظرف مدت 17 روز در ایران خودرو خراسان تولید شده است.

سورن پلاس

مدیرعامل ایران خودرو خراسان همچنین اعلام کرد با هدف پاسخ به نیاز متقاضیان، برنامه‌ریزی شده تا ظرف 2 ماه آینده تولید سورن پلاس دوگانه در این سایت به 150 دستگاه در روز برسد. وی همچنین از برنامه افزایش این میزان به 250 دستگاه در روز با راه‌اندازی خط بدنه‌سازی تا پایان سال جاری خبر دارد.

گفتنی است، ایران خودرو خراسان با سهم 20 درصدی در کل تولیدات گروه ایران خودرو، یکی از مهمترین سایت‌های تولیدی این شرکت به شمار می‌رود و در حال حاضر با تولید محصولاتی مانند سورن پلاس، آریسان 2 و خودروهای هایما مانند 7 ایکس، 8 اس، اس 7 و اس 5، بیشترین تنوع تولید را در بین زیرمجموعه‌های ایران خودرو دارد.

در پایان شما مخاطبان گجت نیوز را به مطالعه مطالب معرفی و بررسی تارا هوشمند کانکتد 4G و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط:
بیشتر بخوانید:
ایران خودرو قیمت سورن‌ پلاس دوگانه‌ سوز را در تیرماه ۱۴۰۳ افزایش داد آمار تعداد خودروهای وارداتی ترخیص شده و مانده در گمرگ رسما اعلام شد مهلت وکالتی کردن حساب خرید خودروهای وارداتی تمدید شد + جزئیات قیمت و شرایط فروش جدید ساینا S در تیر ماه 1403 اعلام شد