کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو

کلکسیون ماشین حیرت‌انگیز رونالدو با ارزش 20 میلیون دلار + فیلم

در این ویدیو از زیروبم کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو مطلع شوید؛ کلکسیون خودرو گران‌قیمت ستاره فوتبال با شاهکارهای بوگاتی و لامبورگینی.

چه علاقه‌مند به اخبار خودرو باشید و چه طرفدار پروپاقرص یکی از سلبریتی‌های معروف در سطح جهان، در هر صورت درباره کلکسیون ماشین آن‌ها کنجکاو هستید. کلکسیون‌های پرزرق و برقی که خیلی از سلبریتی‌ها در گوشه خانه‌های چند میلیون دلاری خود نگه می‌دارند، نشان‌دهنده سلیقه لوکس آن‌ها است. کریستیانو رونالدو هم یکی از سلبریتی‌هایی است که کلکسیون خودرو گران‌قیمتی پُر از خودروهای ویژه دارد. اگر اشک‌های او در یورو 2024 تحت تاثیرتان قرار داده، جالب است بدانید که این ستاره فوتبال پرتغالی بعد از بازگشت به خانه، با چه منظره‌ای در پارکینگ خود روبه‌رو می‌شود.

نگاهی به کلکسیون ماشین حیرت‌انگیز کریستیانو رونالدو

در ویدیویی در گجت نیوز مختصر و مفید ماشین‌های گران‌قیمت و کمیاب کلکسیون کریستیانو رونالدو را به شما معرفی کرده‌ایم. تماشای این ویدیو هم برای ماشین‌بازها و هم برای فوتبال‌دوستان، به‌خصوص طرفداران این فوتبالیست مشهور می‌تواند جالب باشد.

سایر ویدیوها در گجت نیوز:
چرا هیچ‌کس نسل جدید هیوندای سانتافه را دوست ندارد + ویدیو با تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای، پارک دوبل مثل آب خوردن می‌شود + ویدیو تماشا کنید: ماشین هایی که خودروسازان بزرگ را از فروپاشی نجات دادند مقایسه ویدیویی اطلس و کوییک؛ کدام هاچ بک سایپا را بخریم؟ وضعیت اینترنت و فیلترینگ در دولت پزشکیان چه تفاوتی با دولت جلیلی دارد؟ مقایسه پوکو X6 پرو با ردمی نوت 13 پرو پلاس، کدام گوشی میانرده جدید شیائومی را بخریم؟ بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی A25 ؛ بخریم یا نخریم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*