تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای

با تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای، پارک دوبل مثل آب خوردن می‌شود + ویدیو

هیوندای با تکنولوژی نوآورانه حرکت خرچنگی می‌تواند رانندگی را متحول کند. ما در گجت نیوز طی ویدیویی این فناوری کره‌ای‌ها را معرفی کرده‌ایم.

هیوندای زمستان گذشته طی CES 2024، بزرگ‌ترین رویداد تکنولوژی دنیا کانسپتی با نام «موبیون» (Mobion) را به نمایش گذاشت که با قابلیت‌های منحصر به فرد خود می‌تواند آینده رانندگی را متحول کند. این کامسپت با اتکا به سیستم e-Corner می‌تواند علاوه بر حرکت به جلو و عقب به شکل مرسوم، به چپ و راست حرکت کند و همین باعث شکل‌گیری سناریوهایی جدید می‌شود که می‌تواند رانندگی را پیچیده‌ و متفاوت از قبل کند.

کانسپت هیوندای موبیون به‌همراه سیستم e-Corner را در اصل «هیوندای موبیس» (Hyundai Mobis)، قطعه‌ساز زیرمجموعه گروه هیوندای توسعه داده است. جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که توسعه آن تا سال 2025 به پایان می‌رسد و در واقع این تکنولوژی در همین مقطع تقریباً آماده استفاده است. پیش‌بینی می‌شود کیا در آینده از آن در محصولات باری خودران خود بهره بگیرد.

معرفی تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای

ما در گجت نیوز به‌طور خلاصه این تکنولوژی نوآورانه هیوندای و گوشه‌ای از کاربردهای احتمالی آن را معرفی کرده‌ایم. پیشنهاد می‌شود حتماً این ویدیو را تماشا کنید و در نهایت نظر خود را درباره آن در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

از دست ندهید:
هیوندای توسان ۲۰۲۵ با طراحی و امکانات جدید و مشخصات ارتقا یافته رونمایی شد هیوندای سانتاکروز جدید مدل ۲۰۲۵ با طراحی هیجان‌انگیز معرفی شد هیوندای i30 فیس لیفت معرفی شد؛ خواستنی‌تر از قبل با طراحی و امکانات جدید عنوان خودروی سال ۲۰۲۴ به این ماشین کره ای رسید کیا اسپورتیج فیس لیفت با چهره‌ای جذاب‌تر از قبل در راه است + عکس کیا K4 جدید، جایگزین سراتو محبوب با طراحی متفاوت به میدان آمد