تبدیل پیام های صوتی به متن در واتساپ

قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن در واتساپ به گوشی های اندرویدی آمد

به‌زودی واتساپ قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن را در اختیار عموم کاربرانش می‌گذارد. با این گزینه، بدون گوش دادن از محتوای وویس‌ها مطلع شوید.

واتساپ، غول پیام‌رسان محبوب در حال توسعه قابلیتی نوآورانه برای رونوشت خودکار پیام‌های صوتی است. این ویژگی جدید که در حال حاضر در مرحله آزمایشی با گروهی از کاربران بتا در برخی کشورها قرار دارد، به کاربران واتساپ امکان می‌دهد تا پیام های صوتی را به‌صورت متن مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

هدف از توسعه این قابلیت، ارتقای قابل توجه دسترسی و راحتی برای تمام کاربران، به ویژه افراد دارای اختلالات شنوایی است. با تبدیل پیام‌های صوتی به متن، این افراد می‌توانند به راحتی در مکالمات حاوی پیام‌های صوتی شرکت کرده و از محتوای آنها مطلع شوند.

تبدیل پیام های صوتی به متن در واتساپ

علاوه بر این، رونوشت خودکار پیام‌های صوتی برای کاربران در شرایط پر سر و صدا که گوش دادن به پیام‌های صوتی دشوار است، بسیار مفید خواهد بود. در این شرایط، کاربران می‌توانند به جای گوش دادن به پیام صوتی، متن آن را مطالعه کنند.

قابلیت رونوشت خودکار پیام‌های صوتی از طریق به‌روزرسانی‌های بتا واتساپ برای اندروید در دسترس کاربران منتخب قرار گرفته است و انتظار می‌رود در طی هفته‌های آینده به تعداد بیشتری از کاربران ارائه شود.

پیشینه خبر:
هوش مصنوعی سامسونگ به‌زودی تماس‌های واتساپ را هم ترجمه همزمان می‌کند قابلیت پیام ویدیویی به پیام‌رسان واتساپ اضافه شد واتساپ به زودی بر روی این ۳۵ گوشی از کار می افتد حمله شدید ایلان ماسک به واتساپ؛ دزدی می‌کنی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*