امکانات جدید اسپاتیفای

امکانات جدید اسپاتیفای: از کپسول زمان تا پیشنهاد فوری

برنامه اسپاتیفای یک اپلیکیشن موسیقی مشابه رادیو جوان است. کاربر می‌توانند از طریق این اپلیکیشن و خریداری اشتراک به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش کنند. خرید اشتراک در این اپلیکیشن قابلیت‌های بیشتری برای کاربران به همراه خواهد داشت. در واقع امکانات جدید اسپاتیفای با این هدف ایجاد می‌شوند که کاربران محبوبیت و قدرتمندی این سرویس را بیش از پیش احساس کنند و این اپلیکیشن به‌عنوان یک اپلیکیشن کاربردوست شناخته شود. یکی از قابلیت‌های خرید اکانت پرمیوم در اسپاتیفای این است که یک گزینه با نام کپسول به پلی لیست شما افزوده خواهد شد. این گزینه پلی لیست در کپسول نام دارد. به این معنی که شما می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خود را با تعداد مشخص و برای مدت معینی در این کپسول نگهداری کنید و در هر زمان که خواستید به آن گوش دهید. با ضربه زدن روی این آیکون می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را پلی کنید.

یکی دیگر از امکانات جدید اسپاتیفای که می‌توان در این مقاله به آن اشاره کرد حالت کارائوکه است. در این حالت متن آهنگ در حال پخش نمایش داده می‌شود و می‌توان از طریق تنظیم صدای خواننده به تمرین خوانندگی پرداخت.

دلیل افزودن کپسول زمانی پلی لیست به امکانات اسپاتیفای

کپسول زمانی پلی لیست به‌عنوان یکی از امکانات جدید اسپاتیفای با این هدف ایجاد شده است که البته ابتدا باید خرید اکانت اسپاتیفای داشته باشید برای نسخه پرمیوم اسپاتیفای در نهایت این قابلیت که یک اصل مهم زندگی را تکرار کند. همان‌طور که شما در طول زندگی فعالیت‌هایی انجام می‌دهید و نتیجه این فعالیت‌ها را در ماه‌ها و سال‌های آینده مشاهده می‌کنید. با خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای و استفاده از قابلیت کپسول زمانی پلی لیست می‌توانید در طول زمان یک پلی لیست از موسیقی‌های مورد علاقه خود جمع آوری کنید و در آینده در هر زمانی که دوست داشتید به آن گوش دهید.

اسپاتیفای یک هایپر مارکت موسیقی جهانی است

اسپاتیفای به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود، پخش و اشتراک گذاری موسیقی شناخته می‌شود. این برنامه قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران نسخه پرمیوم خود قرار می‌دهد. کاربران نسخه‌های رایگان و بدون اشتراک نیز می‌توانند با مشاهده تبلیغات از برخی امکانات اسپاتیفای استفاده کنند. شما می‌توانید حجم وسیعی از موسیقی‌ها، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، ترانه‌ها و … را در این برنامه در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن به قدری محبوب و کاربردی است که خوانندگان مطرح از سراسر جهان در این اپلیکیشن یک صفحه اختصاصی دارند. خوانندگان از طریق این صفحه اختصاصی آثار خود را در این اپلیکیشن منتشر می‌کنند. می‌توان این‌گونه بیان کرد که محیط اسپاتیفای مانند محیط یک هایپرمارکت جهانی است. هنگامی که شما قدم در این هایپرمارکت می‌گذارید تنوع محصولات و برندها شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

اما باید این نکته را به شما یادآوری کنیم تنها کاربرانی که خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را در اکانت خود فعال کرده باشند می‌توانند به بخش‌های خاصی از این هایپرمارکت جهانی وارد شوند و از امکانات و خدمات آن استفاده کنند. برای مثال محصولات دارای گارانتی هایپر مارکت تنها مختص این دسته از کاربران است. منظور از محصولات دارای گارانتی در اپلیکیشن اسپاتیفای امکان پخش آفلاین یا اشتراک‌گذاری موسیقی است. ما با این تشبیه‌سازی سعی داشتیم که کاربرد و ویژگی‌های اسپاتیفای را به شکل ملموس برای شما عزیزان شرح دهیم. وگرنه به‌طور کلی تفاوت‌های زیادی بین هایپرمارکت جهانی و اپلیکیشن اسپاتیفای وجود دارد.

قابلیت دوست داشتنی اسپاتیفای

یکی از امکانات جدید اسپاتیفای که در یکی دو سال اخیر به این برنامه افزوده شده است دکمه Enhance است. با کلیک روی این دکمه این بخش در بالای صفحه لیست پخش شما قرار داده می‌شود‌ عملکرد این دکمه یا ویژگی به این صورت است که بر اساس سلیقه شما در دانلود آهنگ‌های گردآوری شده در پلی لیست، موسیقی‌های مشابهی به شما پیشنهاد داده می‌شود. این موسیقی‌ها در لیست پخش شما قرار می‌گیرند. بعد از پخش دو آهنگ از پلی لیست شما یک آهنگ پیشنهادی پخش خواهد شد. جهت افزودن آهنگ پیشنهادی مورد نظر به لیست پخش همیشگی خود می‌توانید از دکمه پلاس استفاده کنید. همچنین اگر تمایلی به اضافه کردن آهنگ مورد نظر به لیست پخش خود ندارید می‌توانید از دکمه حذف استفاده کنید.

چند پیشنهاد هیجان انگیز اسپاتیفای برای کاربران نسخه رایگان

  • قابلیت گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین به مدت ۳۰ دقیقه

پلی کردن موسیقی به صورت آفلاین تنها برای کاربران پرمیوم اسپاتیفای امکان‌پذیر است. اما یکی از امکانات جدید اسپاتیفای این است که این قابلیت را برای مدت ۳۰ دقیقه برای کاربران بدون اشتراک نیز در نظر گرفته است.

  • فرمان صوتی به رابط ماشین با اسپاتیفای تبدیل می‌شود

با این قابلیت رانندگان می‌توانند به راحتی و بدون حواس پرتی تنها از طریق فرمان صوتی آلبوم‌ها و آهنگ‌های مورد نظر خود را جستجو و پیدا کنند. در این قابلیت دکمه لایک به دکمه جستجوی صوتی تبدیل شده است. این دکمه در رابط حالت اتومبیل فعلی قرار دارد.

نکته مهمی که در خصوص امکانات جدید اسپاتیفای باید به آن اشاره کنیم این است که نمی‌توان به طور دقیق بیان کرد که این امکانات برای کلیه کاربران فعال خواهند بود یا برای گروه منتخبی از کاربران.

نتیجه‌گیری

امکانات جدید اسپاتیفای روز به روز در حال به‌روزرسانی و گستردگی است. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای شما را با دنیای رنگارنگ موسیقی پیوند خواهد زد. این اپلیکیشن قدرت لمس عمیق و دوست داشتنی موسیقی را برای علاقه‌مندان به موسیقی فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند شما طرفدار چه سبک از موسیقی یا طرفدار کدام خواننده هستید. شما با وارد شدن به اپلیکیشن اسپاتیفای و استفاده از امکانات و قابلیت‌های آن در دنیای موسیقی غرق خواهید شد. جهت دریافت راهنمایی برای خرید اشتراک پرمیوم و اطلاع از از قابلیت‌ها و امکانات جدید اسپاتیفای می‌توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*