شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز

شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز در تیر ماه 1403 اعلام شد

شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش خودرو سورن پلاس دوگانه سوز ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه در تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، امکان انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان منتخب خودرو سورن پلاس دوگانه سوز با اولویت زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه با دو شرایط فوق‌العاده و پیش فروش فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز

در این طرح، خودرو سورن پلاس دوگانه سوز با موتور EF7 با شرایط فوق‌العاده با قیمت ۵۰۰ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۸۰۰ تومان و موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین شرایط پیش فروش این خودرو نیز فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان و موعد تحویل دی ماه ۱۴۰۳ این خودرو را خریداری نمایند. لازم به ذکر است مبلغ نهایی خودرو بر اساس قیمت روز در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

متقاضیان این طرح می‌توانند طی مدت ۹ روز آینده یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ضمنا زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت ایران خودرو بعد از ارسال پیامک خواهد بود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*