آپدیت ۶ ساله گوشی میانرده وان پلاس نورد ۴

گوشی میانرده وان پلاس با ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری، پوزه رقبا را به خاک می‌مالد

طی روزهای آینده گوشی میانرده وان پلاس به‌نام OnePlus Nord 4 به بازار عرضه می‌شود. محصولی که از ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری بهره‌مند خواهد بود!

تازه‌ترین اخبار فناوری جهان حاکی از انقلابی در عرصه گوشی‌های اقتصادی با گوشی میانرده وان پلاس است. آنطور که شنیده می‌شود، گوشی وان پلاس نورد ۴ با ارائه پشتیبانی نرم‌افزاری شگفت‌انگیز از طرف سازنده، خیال کاربران را بابت سال‌ها استفاده از گوشی آسوده خواهد کرد. این بسته شامل چهار سال پشتیبانی نرم افزاری از نسخه‌های اصلی اندروید می‌شود تا اطمینان پیدا کنید که به‌مدت ۴ سال به جدیدترین قابلیت‌های اندروید دسترسی خواهید داشت. اما این پایان ماجرا نیست!

آپدیت ۶ ساله گوشی میانرده وان پلاس نورد ۴

وان پلاس، به مدت ۶ سال بروزرسانی‌های امنیتی را برای گوشی OnePlus Nord 4 عرضه می‌کند که رکورد بی‌نظیری برای یک میان‌رده محسوب می‌شود. این طولانی‌ترین پشتیبانی نرم افزاری است که تاکنون شرکت وان پلاس برای گوشی های موبایل خود ارائه کرده است!

گواهینامه‌های بین‌المللی و معتبر گوشی میانرده وان پلاس

بروزرسانی‌های نرم افزاری تنها بخشی از این ماجراست. وان پلاس با تست‌های دقیق و همه جانبه گوشی نورد ۴، گامی فراتر از پشتیبانی نرم افزاری برداشته است. آن‌ها با همکاری TUV SUD که یک شرکت مستقل و معتبر در حوزه آزمون‌های کیفیت است، این گوشی را تحت آزمایش‌های سخت‌گیرانه‌ای قرار داده‌اند. نتیجه این همکاری، کسب رتبه چشمگیر A‌ آزمون TÜV SÜD Fluency 72 Month بوده است. این بدان معناست که برخلاف اکثر رقبای هم قیمت، این گوشی از دوام و عملکرد عالی در بازه زمانی طولانی ساخته شده است و به‌لطف آن، وان پلاس نورد ۴ حتی پس از سال‌ها استفاده نیز همچنان روان و پاسخگو خواهد ماند.

آپدیت ۶ ساله گوشی میانرده وان پلاس نورد ۴

شرکت چینی OnePlus به‌خوبی درک کرده است که عملکرد سخت‌افزاری با طول عمر بالا نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. به‌همین دلیل است که گوشی میانرده وان پلاس Nord 4 از فناوری نوآورانه Battery Health Engine بهره می‌برد. این فناوری به سراغ یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند رفته است و آن کاهش کیفیت باتری در طول زمان است.

این فناوری با قابلیت نگهداری شارژ مؤثر باتری تا ۱۶۰۰ چرخه شارژ کامل، گواهی‌نامه معتبری را دریافت کرده که بسیار مؤثرتر از استانداردهای معمول صنعت موبایل است. به زبان ساده‌تر، باتری Nord 4 به‌طور قابل توجهی دوام بیشتری نسبت به دیگر محصولات هم رده‌اش خواهد داشت و شما را برای مدت طولانی‌تری همراهی خواهد کرد.

به‌زودی اطلاعات بیشتری از گوشی جدید وان پلاس منتشر خواهد شد. تا آن زمان، دیدن تصاویر و مشخصات فنی وان پلاس نورد ۴ که چند روز پیش منتشر شد، خالی از لطف نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
وان پلاس از قوی ترین تبلت اندرویدی جهان برای رقابت با آیپد رونمایی کرد گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro با باتری خود، آیفون‌های پرادعا را شرمنده می‌کند با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید! لیست گوشی‌های وان پلاس برای دریافت اندروید ۱۵ تایید شد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*