شرایط فروش نقد و اقساط ام وی ام و فونیکس

شرایط فروش نقد و اقساط ام وی ام و فونیکس مدیران خودرو (تیر ماه 1403)

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات ام وی و فونیکس مدیران خودرو ویژه منتخبین بهار و تابستان ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

طبق اطلاعیه جدید شرکت مدیران خودرو، برای آن دسته از متقاضیان که در بهار و تابستان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه خودرو جهت خرید ۴ محصول ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای، آریزو ۵ اسپرت، آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پریمیوم ثبت نام نموده بودند و واجد شرایط تخصیص قرار گرفته‌اند، شرایط پرداخت نقد و اقساط فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط محصولات ام وی ام و فونیکس – تیر ۱۴۰۳

در این طرح فروش، خودرو ام وی ام X22 دنده ای پرو با قیمت قطعی ۸۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و دو نوع پیش پرداخت ۵۰ درصد و اقساط ۵ ساله به مبلغ 12 میلیون و 104 هزار تومان (ماهیانه) و پیش پرداخت ۸۵ درصد و اقساط ۵ ساله به مبلغ 3 میلیون و 631 هزار تومان (ماهیانه) به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین خودرو آریزو ۵ اسپرت با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان با دو نوع پیش پرداخت ۵۰ درصد و اقساط ۵ ساله به مبلغ ۲۰ میلیون و ۲۵۴ هزار تومان (ماهیانه) و پیش پرداخت ۸۵ درصد و اقساط ۵ ساله به مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان (ماهیانه) به متقاضیان عرضه می‌شود.

شرایط فروش نقد و اقساط ام وی ام و فونیکس

اما در مورد ثبت نام کنندگان دو خودرو فونیکس آریزو ۶ پرو و فونیکس تیگو ۸ پرو پریمیوم، با توجه به توقف تولید این دو خودرو، برای مشتریان آریزو ۶ پرو امکان انتخاب آریزو ۶ جی تی با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و شرایط اقساطی پیش پرداخت ۵۰ درصد و اقساط ۵ ساله به مبلغ 22 میلیون و 751 هزار تومان (ماهیانه) و پیش پرداخت ۸۵ درصد و اقساط ۵ ساله به مبلغ 6 میلیون و 825 هزار تومان (ماهیانه) فراهم شده است.

همچنین برای مشتریان تیگو ۸ پرو، امکان انتخاب از بین فونیکس اف ایکس با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیگو ۷ پرو پریمیوم با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و تیگو ۸ پرو مکس با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان و شرایط اقساطی با پیش پرداخت ۵۰ و ۸۵ درصد با اقساط ماهانه معین فراهم شده است.

از محصولات جدید مدیران خودرو برای بازار ایران که به زودی ورود آنها به بازار آغاز خواهد شد می‌توان به فونیکس آریزو ۸ و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: