بررسی اولیه گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ سامسونگ

نگاه نزدیک گجت نیوز به گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ +‌ گالری تصاویر

با بررسی اولیه دو گوشی گلکسی زد فولد ۶ – Galaxy Z Fold 6 و زد فلیپ ۶ – Galaxy Z Flip 6، تصاویر این دو گوشی تاشو جذاب را مشاهده کنید.

پنجشنبه هفته گذشته، ۲۱ تیر ماه سامسونگ به‌صورت رسمی از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود، دو دیوایس گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 پرده‌برداری کرد. ما فرصت این را داشتیم با حضور در دفتر سامسونگ، دقایقی با این دو محصول کار کنیم و به بررسی اولیه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ بپردازیم.

در ابتدا شما را به تماشای ویدیویی از معرفی این دو گوشی دعوت می‌کنیم. سپس می‌توانید گالری تصاویر و تغییرات آن‌ها نسبت به نسل‌های قبلی‌شان را در زیر ببینید.

بررسی اولیه گلکسی زد فولد ۶

نسل جدید زد فولد تفاوت خیلی زیادی با نسل قبلی خودش ندارد؛ فقط سامسونگ طراحی آن را بهینه‌تر از قبل کرده است. این شامل بدنه‌ای باریک‌تر، ۱۴ گرم وزن کمتر و لبه‌های نسبتا گردتر می‌شود که همگی باعث استفاده آسان‌تر و مناسب‌تر از گوشی خواهند شد. در بخش باتری، نمایشگر، دوربین و… نیز فقط بهینه‌سازی‌هایی صورت گرفته است.

البته این خیلی هم بد نیست، چرا که نسل قبلی هم از مشخصات بسیار خوبی بهره‌مند بود. عمده‌ترین تفاوت در زیر قاب و جایی است که سامسونگ از چیپست جدید و توانمندتری استفاده کرده تا بتواند از پس پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI برآید. این محصول، تمام امکانات هوش مصنوعی سری گلکسی S24 که پیشتر بررسی کرده بودیم را در بر می‌گیرد. ما در مقاله‌ای جداگانه به بررسی تفاوت‌های گلکسی Z Fold 6 نسبت به نسل قبلی پرداخته‌ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه تصاویری از این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

برای تماشای تصاویر با سایز بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید

بررسی اولیه گلکسی زد فلیپ ۶

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ نیز تفاوت‌های بسیار جزئی نسبت به نسل قبلی خودش داشته است. عمده‌ترین تغییر در این محصول نیز مربوط به حضور یک چیپست جدید و تجهیز به قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI است. علاوه بر این، نمایشگر کاور دیسپلی روی قاب پشتی اکنون از ویجت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و کاربردی‌تر از نسل قبلی خود شده است.

تصاویر گلکسی Z Flip 6 سامسونگ را در زیر مشاهده می‌کنید.

برای تماشای تصاویر با سایز بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید

رنگ‌بندی Galaxy Z Flip 6 سامسونگ

پیشینه خبر:
پیش فروش گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در ایران آغاز شد قیمت گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در ایران چقدر خواهد بود؟ گلکسی زد فولد ۶ دارای ابزارهای هوشمندانه جدید، طراحی زیبا و صفحه نمایش درخشان است مشخصات فنی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ مشخصات فنی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*