لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴

لپ‌تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن یک کیلوگرمی و ضخامت یک تبلت رونمایی شد

آنر از لپ‌تاپ مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن و ضخامت بسیار ناچیز رونمایی کرد. مشخصات فنی، امکانات و قیمت Honor MagicBook Art 14 را در اینجا ببینید.

آنر دو روز گذشته میزبان رویدادهای بزرگی در چین بود و در آن‌ها از تازه‌ترین دستاوردهای خودش رونمایی کرد. در کنار گوشی‌‌های تاشو جذاب آنر مجیک V3 و آنر مجیک Vs3، این شرکت چینی از لپ تاپ مجیک بوک آرت ۱۴ با وزن ناچیز ۱ کیلوگرمی و ضخامت ۱۲.۹۵ میلی‌متری نیز پرده برداشت. در ادامه بیشتر با MagicBook Art 14 آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ مجیک بوک آرت ۱۴ آنر

لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴

در جلوی قاب لپ تاپ جدید مجیک بوک، شاهد حضور یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی OLED با نسبت تصویر ۳ به ۲، روشنایی ۷۰۰ نیت و رزولوشن ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسلی هستیم. شما می‌توانید این لپ تاپ را با پردازنده‌های Intel Core Ultra 5 125H یا Core Ultra 7 155H به‌همراه کارت گرافیک Intel Arc سفارش دهید. همچنین، این دستگاه از یک حافظه SSD یک ترابایتی و رم پرسرعت LPDDR5X پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴ از شش بلندگو با فناوری صدای فضایی و پشتیبانی از DTS بهره می‌برد. یک باتری 60 وات‌ساعتی نیز ظرف مدت 95 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و تنها در 30 دقیقه به شارژ 46 درصد می‌رسد.

از دیگر امکانات این لپ تاپ چینی می‌توان به حسگر اثر انگشت، NFC، بلوتوث 5.3، وای‌فای 6، دو پورت USB-C (یکی از آنها تاندربولت 4)، یک پورت USB-A، یک پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴

قیمت MagicBook Art 14 2024 با 16 گیگابایت رم و پردازنده Core Ultra 5، برابر با 7,799 یوان چین (معادل 1075 دلار) است. نسخه با 32 گیگابایت رم و پردازنده Core Ultra 5 نیز 8,499 یوان (1170 دلار) و مدل 32 گیگابایت رم با پردازنده Core Ultra 7، 9,499 یوان (1310 دلار) قیمت‌گذاری شده است. این لپ‌تاپ در دو رنگ طلوع خورشید (Sunrise Impression) و زیتونی تابستانی (Summer Olives) عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ گیمینگ Red Magic Titan 16 Pro با مشخصات قدرتمند معرفی شد رد مجیک از لپ‌تاپ گیمینگ پرچمدار خود با کانفیگ جذاب رونمایی کرد لپ تاپ Acemagic X1 با نمایشگر یک تاشو افقی و ۳۶۰ درجه‌ای رونمایی شد چینی ها از یک لپ تاپ جدید با ویندوز ۹۵ و پردازنده چهل سال پیش رونمایی کردند

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*