افزایش قیمت پیکان با شروع طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

با شروع طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، قیمت پیکان سر به فلک کشید

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده کلید خورد. حالا می‌توانید در سایت‌های خرید و فروش کالا آگهی پیکان اسقاطی با قیمت تعجب‌آور را مشاهده کنید!

ثبت نام برای جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان خودروهای فرسوده روز شنبه 23 تیر آغاز شد. صاحبان ماشین‌های سواری و سنگین و همچنین موتورسیکلت‌های فرسوده می‌توانند در این سامانه برای جایگزینی وسیله نقلیه خود ثبت نام کنند. در پی شروع این طرح، مردم خودروهای فرسوده و اسقاطی خود را با قیمت بالا در پلتفرم‌های ثبت آگهی به فروش می‌رسانند و یکی از آگهی‌های جالب که سوژه اخبار داخلی شد، متعلق به پیکان اسقاطی است.

فروش پیکان اسقاطی در پی آغاز طرح جایگزینی خودرو فرسوده

افزایش قیمت پیکان با شروع طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

در پلتفرم‌های ثبت آگهی خودروهایی قدیمی به چشم می‌خورند که با قیمتی جالب توجه به فروش گذاشته‌اند. به‌عنوان مثال، پیکان اسقاطی مدل 1381 با قیمت 70 میلیون تومان آگهی شده است یا حتی پراید اسقاطی و فرسوده هم با قیمت 130 میلیون تومان فروخته می­‌شود. البته تلاش عده‌ای برای کسب سود از موقعیت‌های این‌چنینی در بازار خودرو ایران موضوع تازه‌ای نیست. فروش حواله خودروهای سامانه یکپارچه یا حتی فروش امتیاز سامانه خودروهای وارداتی برخی دیگر از نمونه‌های مشابه‌اند که در رسانه‌ها بازتاب داده شده‌اند.

در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، مالکان می‌توانند خودروهای شخصی و عمومی خود را که با توجه به آیین‌نامه سامانه مربوطه عمر مفیدشان را گذرانده‌اند، با خودرو جدید جایگزین کنند یا تسهیلات جهت جایگزینی دریافت کنند. گفتنی است که مالکان آن دسته از ماشین‌های شخصی بنزینی، گازسوز، دوگانه‌سوز و دیزلی که 20 سال از عمرشان می‌گذرد امکان ثبت در سامانه نوسازی ناوگان خودروهای فرسوده به نشانی nnhk.ir را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مطلب شرایط طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را در گجت نیوز مطالعه کنید.

از دست ندهید:
مجلس اجازه افزایش قیمت اسنپ و تپسی را نداد آشنایی با ۳ خودرو جدید نیسان برای بازار ایران؛ مشخصات فنی و قیمت نیسان قشقایی، سیلفی و کیکس جدول کامل نرخ جدید جرائم رانندگی در سال ۱۴۰۳ تماشا کنید: ریرا، مقاوم ترین خودرو ایرانی در تست های معتبر ایمنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*