همکاری دوست داشتنی ترین مجریان تلویزیونی دنیای خودرو به پایان رسید

همکاری دوست داشتنی ترین مجریان تلویزیونی دنیای خودرو به پایان رسید

با توجه به انحلال رسمی شرکت سازنده برنامه گرند تور، به نظر می‌رسد که همکاری دوست داشتنی ترین مجریان تلویزیونی دنیای خودرو به پایان رسیده است.

بنابر جدیدترین اخبار خودرو و با توجه به انحلال رسمی شرکت مشترک جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می با نام W. Chump and Sons که در واقع شرکت سازنده برنامه گرند تور بود، به نظر می‌رسد که همکاری این تیم سه نفره محبوب به پایان راه خود رسیده است.

پایان همکاری دوست داشتنی ترین مجریان تلویزیونی دنیای خودرو

کلارکسون، هموند و می برای پایان رسمی فعالیت شرکت خود، یک مدیر تسویه نیز انتخاب کرده‌اند و با این وصف به نظر می‌رسد که ویژه برنامه گرند تور که در زیمباوه تهیه شده، آخرین قسمت از همکاری مشترک این سه مجری محبوب در یک قاب باشد.

اساسا و از مدتی پیش با اظهارنظر جنجالی جرمی کلارکسون درباره عروس خاندان سلطنتی بریتانیا، آینده برنامه گرند تور در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و حتی شایعاتی درباره احتمال جدایی کلارکسون از آمازون پرایم مطرح شده بود.

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می

در آخرین قسمت منتشر شده از گرند تور، یعنی قسمت Sand Job نیز هر سه نفر به اینکه احتمالا سفر به زیمباوه آخرین برنامه آن‌ها خواهد بود اشاره کردند.

گفتنی است، کلارکسون و هموند همکاری خود را در برنامه تاپ گیر در شبکه بی‌بی‌سی و از سال 2002 آغاز کردند. جیمز می نیز از فصل دوم همین برنامه به آن‌ها پیوست و این سه نفر با هم در بیش از یک دهه، برنامه‌های بسیاری در حوزه خودرو تهیه کردند.

با وجود این و در سال 2015 در نتیجه درگیری جرمی کلارکسون با تهیه‌کننده برنامه، هر سه مجری از بی‌بی‌سی جدا شده و به آمازون پیوستند تا پروژه گرند تور از سال 2016 آغاز شود. در نوامبر سال 2023 نیز رسما اعلام شد که فصل پنجم گرند تور، آخرین فصل آن خواهد بود.

ویدیو مرتبط:
حتما بخوانید:
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد هایپرکار RB17 ردبول؛ شاهکار آیرودینامیک با قدرت 1200 اسب بخاری عملکرد ضعیف رنو داستر ۲۰۲۴ در تست های تصادف یورو انکپ ماشین چینی ها حالا رکورد گینس را هم می‌شکنند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*