انتخابات ایران

مومن نسب: تلگرام نتیجه انتخابات ایران را تغییر داد

روح الله مومن نسب، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهران در یک اظهار نظر جنجالی پیام‌رسان تلگرام را عامل تغییر نتیجه انتخابات ایران خواند.

روح الله مومن نسب یکی از چهره های جنجالی جبهه انقلاب اسلامی ایران است که در طی سال‌های گذشته با موضع گیری خاص در سیاست داخلی کشور به یک چهره پرحاشیه در افکار عمومی تبدیل شده است. این فرد که در حال حاضر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهران است، در اظهاراتی عجیب و قابل تأمل پروژه همستر کامبت مستقر در بستر تلگرام را مداخله آشکار عوامل بیگانه در نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران خواند.

مداخله سایبری غربی ها، عامل اصلی تغییر نتیجه انتخابات ایران!

انتخابات ایران

مومن نسب، از حامیان سرسخت طرح صیانت، فیلترینگ و لایحه عفاف و حجاب است. از دیدگاه وی پروژه همستر کامبت یک توطئه از پیش تعیین شده توسط صهیونیست‌ها بوده که با کشاندن مردم به پای صندوق های رأی و پیروزی غرب گرایان در انتخابات ریاست جمهوری به نحوی آشکار معادلات انتخاباتی را تغییر داده و به اهداف دشمن جامه عمل پوشانده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، در حساب خود در یک شبکه اجتماعی با بازنشر یکی از پست‌های خود پیرامون برنامه «همستر کامبت» در تلگرام نوشت:

آن‌ها در یک مداخل سایبری توانستند معادلات انتخاباتی را تغییر دهند. ایرانِ مظلوم ما همچنان در تله تلگرام گرفتار است. شیرمردانِ آرش‌تبار! چرا غافلید؟ با توطئه سایبری دشمن؛ موش، گربه را به بازی گرفت! آن‌ها در یک مداخل سایبری توانستند معادلات انتخاباتی را تغییر دهند.

او در نوشته قبلی خود که آن را بازنشر کرده بود تیز عنوان داشت که پروژه همستر کامبت (Hamster Kombat) برای کشاندن مردم به فضای تحت کنترل صهیونیست‌ها و کاهش مشارکت و نشاندن گزینۀ غرب‌گرا بر صندلی ریاست جمهوری ایران، طراحی شده است. از دید وی ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی برای رفع این توطئه و تهدید سایبری اقدامی نکرده‌اند.

روح‌الله مومن نسب، از حامیان سعید جلیلی در انتخابات اخیر بود و از این نامزد حمایت می‌کرد. وی بعد از شکست نامزد محبوبش اظهار داشت که هر فردی که فقط نرم افزار‌های خارجی (تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ) داشت، به پزشکیان رأی داده است و در مقابل هر فردی که فقط نرم افزار‌های داخلی داشت، به جلیلی رأی داده است. وی همچنین اظهار داشت جبهه انقلاب و اصولگرایان کشور را به فیلترشکن‌ها باخته‌اند.

همچنین بخوانید:
فکر می‌کنید محبوب‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران کدام باشد؟ اولین واکنش پزشکیان به فیلترینگ، بعد از انتخاب توسط مردم کاهش فروش چشمگیر فروشگاه های اینستاگرامی به‌خاطر اختلالات اخیر در اینترنت ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*