نسخه لاکچری گوشی گلکسی زد فولد 6

این گوشی لاکچری با طلا 18 عیار و چرم کروکودیل ساخته شده‌ است

نسخه لاکچری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با طلا 18 عیار و چرم کروکودیل، هم‌قیمت با یک شاسی بلند لوکس است. در ادامه تصاویر آن را از دست ندهید.

سامسونگ به‌تازگی بالاخره طی رویداد اخیر گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) از چندین محصول جدید خود از جمله گوشی تاشو پرچمدار گلکسی زد فولد 6 رونمایی کرد. حتی گجت نیوز نگاه نزدیک به گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ داشت تا بتوانید به دید بهتری نسبت به این دو پرچمدار جدید سامسونگ دست پیدا کنید. حالا شرکت Caviar که به تولید نسخه‌های لاکچری از گوشی های موبایل شناخته می‌شود، نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 را به نمایش گذاشته است که احتمالاً شما را مجذوب خود می‌کند.

معرفی نسخه لاکچری گوشی گلکسی زد فولد 6 

شرکت Caviar از مجموعه‌ای تحت عنوان «کورونا» (Corona) پرده‌برداری کرد که شامل سه نسخه با نام‌های «ناتیلوس» (Nautilus)، «مستر لینک» (Master Link) و «گلدن اج» (Golden Edge) می‌شود. هر کدام از این نسخه‌ها با موادی ویژه و گران‌قیمت ساخته شده‌اند که از جمله می‌توان به تیتانیوم با استاندارد هوانوردی، طلای 18 عیار و چرم کروکودیل اشاره کرد.

نسخه لاکچری گوشی گلکسی زد فولد 6

ناتیلوس و مستر لینک به‌عنوان نسخه‌های پایه این مجموع به ترتیب 10 هزار و 200 دلار و 100 هزار و 490 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و از هر کدام فقط 99 دستگاه تولید می‌شود. گلدن اج اما 72 هزار و 360 دلار قیمت دارد که تقریباً با قیمت تویوتا لندکروزر مدل 2024 و لکسوس GX مدل 2024 برابری می‌کند. تولید این نسخه حتی محدودتر است و فقط 19 نسخه از آن در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی زد فولد 6 گلدن اج بدنه‌ای از جنس طلای 18 عیار و چرم کروکودیل دارد و از المان‌های تیتانیومی برخوردار است. در مرکز پنل پشتی این گوشی لاکچری هم تاج مخصوص شرکت Caviar، آبکاری شده با طلا به چشم می‌خورد.

نسخه لاکچری گوشی گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد 6 از نمایشگر اصلی 7.6 اینچی امولد با رزولوشن 1856 در 2160، نمایشگر ثانویه 6.3 اینچی امولد با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی تاشو با قیمت پایه 1899 دلار در ۲۴ ژوئیه مصادف با ۳ مرداد به فروشگاه‌های رسمی سامسونگ راه پیدا می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی وان پلاس نورد 4 – OnePlus Nord 4 با بدنه تمام فلزی و طراحی خاص رونمایی شد سونامی در بازار موبایل کشور؛ قیمت گوشی هایی که ارز نیمایی نمی‌گیرند سر به فلک کشید نگاهی به ویژگی های جدید و هیجان انگیز به روزرسانی One UI 6.1.1 برای گوشی های سامسونگ ۵ دلیل برای خرید گلکسی زد فلیپ ۶ و سه دلیل برای اینکه این که این گوشی را نخریم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*