پنل پیامکی یکتاپیامک

رشد و توسعه کسب و کار با پنل پیامکی یکتاپیامک

پنل پیامکی ابزاری برای ارسال پیام های تبلیغاتی ، اطلاع رسانی ، اتصال به وب سایت و نرم افزار و … است.

استفاده از پنل اسم اس قدرتمند و مناسب می‌تواند به رشد هر کسب و کاری کمک کند.

امکانات پنل پیامکی

پنل پیامکی امکانات متنوعی در جهت ارسال پیامک و تبلیغات و رشد کسب و کارها دارد که در زیر تعدادی از مزایای آن و قابلیت‌های کلیدی آن را بررسی می‌کنیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

ارسال پیامک منطقه ای یکی از کلیدی‌ترین امکانات پنل پیام کوتاه است.

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای به شما این امکان را می‌دهد تا پیامک تبلیغاتی خود را به ساکنین یک محله‌های مختلف ارسال کنید.

در پنل اس ام اس یکتاپیامک شما این امکان را دارید تا از روی نقشه محله‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و پیام تبلیغاتی خود را به افراد ساکن در آن منطقه ارسال کنید.

همچنین یکی از قابلیت‌های مهم در ارسال محله‌ای، امکان تفکیک شماره‌ها براساس سن و جنسیت است.

مثلا در صورتی که شما یک سالن زیبایی راه‌اندازی کرده‌اید می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را فقط به خانم‌های ساکن منطقه خود در بازه سنی 18 تا 50 سال ارسال نمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما و افزایش فروش شما موثر باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل و اصناف

در پنل پیامکی یکتاپیامک شما این امکان را دارید تا پیامک تبلیغاتی خود را به صاحبین مشاغل و اصناف مورد نظر خود ارسال کنید.

همچنین در بانک شماره یکتاپیامک ، شماره مشاغل و اصناف مختلف به تفکیک استان نیز موجود است و ارسال‌های خود را به صورت تفکیک شده می‌توانید انجام دهید.

مشاغل مختلفی مانند پزشکان، مهندسان، کارخانجات، سوپرمارکت‌ها، شرکت‌ها و … در بانک شماره مشاغل یکتاپیامک وجود دارد.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

بانک شماره یکتاپیامک به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام ارسال پیامک بتوانید جنسیت و سن افراد دریافت کننده و حتی اپراتور آنها را تعیین نمایید.

با استفاده از این قابلیت می‌توانید بازدهی تبلیغات پیامکی خود را افزایش دهید و بیشترین بهره‌وری را از ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

بانک شماره پنل اس ام اس یکتاپیامک ، جامع ترین بانک شماره پنل های پیامکی با آپدیت‌های مداوم است و تمام اطلاعات و شماره‌های آن به‌روز هستند.

ارسال پیام صوتی

امکان ارسال پیام صوتی به شما این امکان را می‌دهد تا پیام های صوتی را به صورت انبوه ارسال کنید و تبلیغات خود را مستقیما به گوش هزاران نفر برسانید.

در ارسال‌های پیام صوتی نیز شما امکان استفاده از بانک شماره‌ها را دارید و می‌توانید پیام‌های صوتی خود را به هزاران نفر بدون هیچ محدودیتی ارسال کنید و بازدهی بالایی را از تبلیغات خود کسب کنید.

ارسال پیامک رهگذری

با وجود قابلیت ارسال پیامک رهگذری می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را به افرادی ارسال کنید که در یک زمان مشخص از مکان مشخص شده توسط شما به‌صورت رهگذری رد می‌شوند.

ارسال پیامک رهگذری به صورت LBS و BTS انجام می‌شود. ارسال پیامک رهگذری برای رستوران‌ها و هتل‌ها و کافه‌ها بازدهی بسیار بالایی دارد و به افزایش فروش منجر می‌شود.

گروه بندی مشتریان و ارسال پیامک گروهی

یکی از امکانات جالب و کاربردی سامانه پیامک یکتاپیامک امکان دسته بندی مشتریان و اضافه کردن آنها به دفترچه تلفن پنل پیامکی است.

شما می‌توانید شماره مشتریان خود را گروه‌بندی و آنها را در دفترچه تلفن پنل قرار دهید و در زمان رویدادهای مختلف مانند کمپین‌های فروش و تخفیفات برای آنها پیامک اطلاع‌رسانی ارسال نمایید.

همچنین در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما این امکان را دارید تا فیلدهای اضافی مانند تاریخ را برای مخاطب ثبت نمایید.

ارسال پیامک های مناسبتی و تبریک و یادآور

با استفاده از یکتاپیامک می‌توانید پیامک‌هایی را به مناسبت‌های مختلف به شماره‌های خود و یا شماره‌های بانک شماره ارسال نمایید. این پیامک‌ها می‌تواند پیامک‌های مناسبتی مانند تبریک عید نوروز، عید غدیر، فطر و … یا تسلیت ایامی مانند عاشورا باشد.

قابلیت دیگر یکتاپیامک امکان ارسال تبریکات به صورت خودکار است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا تاریخ‌های مشخصی را برای مخاطبین خود ثبت نمایید و پنل اس ام اس به صورت خودکار و در زمان مشخص شده پیامک شما را به مخاطب ارسال می‌کند.

مثلا شما تاریخ تولد کارکنان مجموعه خود را در پنل پیامکی اضافه کرده‌اید و با قابلیت تبریکات امکان ارسال تبریکات به شکل خودکار را برای آنها فراهم کرده‌اید.

در این صورت در زمان تولد کارکنان شما به‌صورت خودکار پیامک تبریک تولد که توسط شما تنظیم شده به شکل خودکار ارسال می‌شود.

یکی از قابلیت‌های پرکاربرد پنل اس ام اس یکتاپیامک برای فروشندگان قابلیت اقساط است. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا اقساط مشتریان‌تان را در سامانه پیامکی ثبت نمایید و پنل پیامک به صورت خودکار و در زمان اقساط برای یادآوری به مشتری، پیامک تعیین شده توسط شما را ارسال می‌کند.

بدین صورت نیاز به پیگیری‌های متعدد و دستی برای یادآوری اقساط از بین می‌رود.

اتصال پنل پیامکی به وب سایت و نرم افزار

اگر سایت یا نرم افزاری دارید که می‌خواهید به یک سیستم پیامک متصل شود می‌توانید از پنل اس ام اس یکتاپیامک استفاده نمایید.

یکتاپیامک به شما این امکان را می‌دهد تا پیامک‌های وب سایت خود را به‌صورت خودکار ارسال کنید.

همچنین یکتاپیامک با اکثر افزونه‌های پیامکی مانند دیجیتس، پیامک ووکامرس، پیامک گراویتی فرم و … سازگاری دارد و می‌توانید در وب سایت خود از یکتاپیامک استفاده نمایید.

به دلیل سرعت بالای سرورهای یکتاپیامک ، پیامک‌های شما مانند پیامک کد ورود به سایت در سریع‌ترین زمان به کاربران شما ارسال می‌شود.

ارسال‌های وب سرویس پنل پیام کوتاه یکتاپیامک در کمتر از 5 ثانیه به گوشی مخاطب شما می‌رسد.

در صورتی که وب سایت شما به صورت اختصاصی کدنویسی شده است نیز می‌توانید از API های وب سرویس یکتاپیامک استفاده نمایید و با بهره‌گیری از نمونه کدهای وب سرویس پنل پیامک یکتاپیامک ، وب سایت خود را به پنل پیامکی متصل کنید.

ارسال پیامک های اطلاع رسانی

پنل پیامکی بهترین ابزار ارسال پیامک های اطلاع رسانی به صورت گروهی و انبوه است. در یکتاپیامک می‌توانید شماره‌های خود را به صورت دستی یا فایل اکسل وارد پنل نمایید و پیامک اطلاع‌رسانی خود را انجام دهید.

در پنل پیامکی یکتاپیامک ، پیامک های اطلاع رسانی امکان ارسال به بلک لیست (افرادی که پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند) نیز وجود دارد و بدون مشکل می‌توانید پیامک خود را به بلک لیست‌ها نیز ارسال نمایید.

پنل پیامکی یکتاپیامک

بهترین پنل پیامکی

به طور کلی برای انتخاب پنل پیامکی معیارهای مختلفی وجود دارد که در زیر تعدادی از آنها را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای استفاده از پنل اس ام اس داشته باشید.

کمترین تعرفه ارسال پیامک

مهم‌ترین معیار در انتخاب پنل پیامک توجه به تعرفه ارسال پنل پیامک است. هر چقدر تعرفه ارسال پیامک یا همان هزینه ارسال پیامک کمتر باشد یعنی در هزینه‌های پیامکی شما صرفه‌جویی می‌شود.

هنگامی که تعرفه‌های ارسال پیامک را مقایسه می‌کنید باید به نحوه محاسبه هزینه ارسال نیز توجه داشته باشید.

در بعضی از سامانه های پیامکی، تعرفه ارسال بر اساس ارسال (Send Based) محاسبه می‌شود.

در این نوع از محاسبه، هزینه فارغ از این که ایا پیامک به مخاطب شما می‌رسد یا خیر به ازای هر ارسال کسر می‌شود. در این صورت اگر پیامک شما به هر دلیلی به گوشی مخاطب نرسد در این صورت هزینه‌ای به شما بازگشت داده نمی‌شود.

اما نوع دیگر از تعرفه‌های ارسال پیامک هزینه به ازای دلیوری (Delivery Based) از شما کسر می‌شود، یعنی فقط هزینه پیامک‌هایی که به صورت قطعی به گوشی مخاطب شما رسیده است از شما کسر می‌شود و در صورتی که به هر دلیلی مانند مسدود بودن پیامک های تبلیغاتی یا خاموش بودن خط پیام به مخاطب نرسد هزینه‌ای هم کسر نمی‌شود.

تعرفه‌های ارسال در یکتاپیامک هم به صورت دلیوری بیس است و هزینه فقط به ازای پیامک‌هایی که به مخاطب شما رسیده است کسر می‌شود.

هزینه تمدید پنل اس ام اس

هنگام خرید پنل پیامکی حتما به مدت زمان پنل و شرایط تمدید آن توجه داشته باشید.

بعضی پنل های اس ام اس به صورت یک ماهه یا دو ماهه و یک ساله ارائه می‌شوند، در این پنل ها بعد از گذشت زمان، پنل شما یا منقضی می‌شود یا باید تمدید شود که تمدید پنل نیاز به هزینه خواهد داشت.

بهترین انتخاب برای پنل پیامکی، پنل‌هایی هست که به صورت مادام‌العمر (دائمی) ارائه می‌شوند و نیازی به تمدید ندارند.

پنل های پیامکی ارائه شده در یکتاپیامک نیز به صورت دائمی هستند و هیچ انقضایی ندارند و برای استفاده از پنل نیازی به پرداخت هزینه تمدید نیست.

بنابراین با خیال راحت می‌توانید یکبار ثبت نام خود را در پنل پیامکی انجام دهید و به صورت دائمی به آن دسترسی داشته باشید.

بانک شماره بروز و آپدیت

یکی از معیارهای بسیار مهم هنگام ثبت نام و خرید پنل پیامکی توجه به بانک شماره پنل است. در صورتی که پنل پیامکی بانک شماره بروز و آپدیت نداشته باشد، شماره‌های موجود در آن نیز قابل اعتماد و استناد نیست.

بنابراین پنل پیامکی باید بانک شماره جامع و بروز داشته باشد تا بهترین بازدهی را برای شما رقم بزند.

بانک شماره یکتاپیامک بروز است و به صورت مداوم آپدیت می‌شود.

پشتیبانی پاسخگو و دائمی

حتما موقع خرید پنل پیامکی به پشتیبانی پنل توجه داشته باشید. بهترین پنل پیامکی دارای پشتیبانی پاسخگو و دائمی هست که هر زمانی برای شما مشکلی پیش بیاید یا سوالی داشته باشید آماده پاسخگویی به شما است.

بسیاری از پنل های پیامکی یا پشتیبانی ارائه نمی‌دهند یا پشتیبانی آن‌ها بسیار ضعیف است. در این صورت اگر مشکلی برای پنل شما به وجود بیاید راه حلی نخواهید داشت.

پس بهتر است پنل پیامکی را از مجموعه‌های معتبر مانند یکتاپیامک دریافت کنید که پشتیبانی معتبر و قابل اعتماد داشته باشد و در هر زمان پاسخگو سوالات و مسائل شما در خصوص پنل پیامکی است.

پنل پیامکی یکتاپیامک

خرید پنل پیامکی یکتاپیامک

یکتاپیامک یکی از معتبرترین ارائه‌دهنده‌های سامانه پیامکی در کشور است و کمترین تعرفه ارسال پیامک را همراه با پشتیبانی دائمی ارائه می‌کند.

یکتاپیامک با ارائه بهترین پنل پیامکی توانسته است رضایت کاربران خود را به بهترین شکل جلب کند و به آنها در بهبود کسب و کار خود کمک کند.

یکتاپیامک پنل‌هایی به صورت دائمی و بدون نیاز به تمدید و با بانک شماره معتبر و آپدیت شده را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برای ثبت نام در پنل پیامکی و خرید پنل اس ام اس می‌توانید به یکتاپیامک سری بزنید و هر زمان که سوالی داشتید با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*