آزاد سازی واردات خودرو

آزاد سازی واردات خودرو تنها یک بازی رسانه‌ای است

محمد الحسینی کارشناس مسائل اقتصادی، روز گذشته به خبر آزاد سازی واردات خودرو در صفحه توییتر خود واکنش نشان داد و آن را بازی رسانه‌ای خواند.

روز گذشته، در یکی از تازه‌ترین اخبار خودرو، رسانه‌ها از آزادسازی واردات خودروهای دست دوم برای عموم مردم خبر دادند. محمد صادق الحسینی، دانش آموخته کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران، که به عنوان یکی از فعالان این حوزه در فضای مجازی نیز شناخته می‌شود، به این موضوع واکنش نشان داده است.

واکنش یک کارشناس اقتصادی به آزاد سازی واردات خودرو

موضوع آزاد سازی واردات خودرو که سال‌هاست مورد مناقشات نمایندگان مجلس قرار داشته است. تا‌ آن که، چند روز قبل بهادری جهرمی از مصوبه جدید مجلس در این رابطه خبر داد.

آزاد سازی واردات خودرو

در همین راستا، محمد صادق الحسینی، کارشناس مسائل اقتصادی به انتشار توییتی با هشتگ واردات #خودروی_کارکرده آزاد شد پرداخت و گفت: با مصوبه سال گذشته مجلس واردات خودروی کارکرده آزاد شده بود و نیازی به مصوبه جدید دولت نبود. مشکل واردات خودروی کارکرده، عدم تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی است که در این مصوبه هم جزو شروط ذکر شده.

او همچنین مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات خودروی کارکرده را یک بازی رسانه‌ای خواند و بیان کرد: هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

ویدیو مرتبط:
پیشینه خبر:
واردات خودروهای دست دوم برای همه آزاد شد؛ پوست موز دولت سیزدهم زیر پای پزشکیان بزرگترین ابهامات واردات خودروهای کارکرده در قانون جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*