خبر بد برای متقاضیان سایپا شاهین

خبر بد برای متقاضیان شاهین‌ سایپا

سایپا آب پاکی را روی دست متقاضیان شاهین ریخت. ظاهرا همان بلایی که سر خریداران پژو پارس آمد، بر سر این افراد نیز خواهد آمد!

سال گذشته متقاضیان خودروی شاهین نسبت به خرید این ماشین در سامانه یکپارچه اقدام کردند. این درحالی است که با نزدیک شدن به موعد تحویل در زمستان 1403، در تازه‌ترین اخبار خودرو آمده که سایپا بدون انتشار هیچ گونه اطلاعیه قبلی، تمامی حواله‌های شاهین را لغو کرده است!

آنچه که متقاضیان شاهین باید بدانند!

گروه خودرو سازی سایپا درباره عرضه شاهین به این ثبت نام کنندگان اعلام کرد: در صورت تطبیق شرایط با تولید این خودرو، شاهین در فصل خود عرضه خواهد شد اما اگر شرایط پیش بینی نشده‌ای به وجود بیاید، خودروی جایگزین به متقاضیان معرفی می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه، سایپا به مشتریان خود گفت: این شرایط تنها برای متقاضیان بهمن ماه شاهین نبوده و آنان که در پاییز می‌بایست خودروی خود را تحویل می‌گرفتند، هم شامل می‌شود.

متقاضیان شاهین

انتشار این اطلاعیه موجب اعتراض برخی از متقاضیان شده است. آنان علت این عقب افتادگی را عدم انتخاب طرح‌های تبدیل پیشنهادی می‌دانند که موجب شده تا اولویت‌های آن‌ها دچار مشکل جایگزینی شود.

این درحالی است که انتخاب این طرح تبدیل اعلامی، صرفا اختیاری بوده و موعد تحویل خودروها همچنان فرا نرسیده. همچنین این شرکت اعلام کرده که امکان ویرایش اطلاعات در سامانه یکپارچه خودرو را ندارد و مدیریت این سامانه به عهده شرکت ایران فاوا است.

خبر بد برای متقاضیان سایپا شاهین

سایپا معتقد است که باتوجه به توان خود در تولید و میزان تعهداتش، به اعلام ظرفیت عرضه پرداخته و این موضوع را نیز به گوش مقامات و مراجع ذی صلاح نیز رسانده اما در این بین با استقبال بی‌نظیر متقاضیان نسبت به ثبت و خرید خودروی شاهین مواجه شده است.

این گروه خودروسازی مطابق با ظرفیت تولیدی خود، در ماه‌های آتی فرآنید تحویل خودرو را انجام خواهد داد. سایپا تنها دو راه خواهد داشت یا باید به عرضه میزان ثبت نامی شاهین بپردازد و یا خودروی جایگزین به ثبت نام کنندگان، عرضه کند.

ویدیو مرتبط:
پیشینه خبر:
کی ام سی E30X، هاچ بک برقی جذاب و مدرن کرمان موتور معرفی شد صحبت های جدید وزیر صمت، احتمال افزایش قیمت خودرو را چند برابر کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*