شیائومی پوکو F3 GT

تمام مشکلات Poco F3 شیائومی را بشناسید

در صورتی که قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید دارید، بهتر است اطلاعات کاملی از قبیل نقاط ضعف و قوت آن به دست آورید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مشکلات گوشی پوکو f3 شیائومی بپردازیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید. یادتان باشد بسیاری از مشکلات این گوشی، با تغییر تنظیمات شیائومی قابل حل است. .

گوشی پوکو F3 یک گوشی میان رده و محبوب از برند شیائومی است. همچنین طراحی زیبا و سبک این گوشی هوشمند باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. اما درست چند ماه پس از عرضه این سری محبوب نارضایتی کاربران به خاطر برخی از مشکلات نرم افزاری یا سخت افزار شروع شد. ما در ادامه مطلب مشکلات اساسی این سری جنجالی را بررسی خواهیم کرد.

گوشی پوکو f3 با اندروید 11 و miui 12.5.6 درست در تاریخ 21 مارس 2021 در بازار عرضه شد.  این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش amoled، تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون5G 870، دوربین 48 مگاپیکسلی و … است. علاوه بر این پوکو F3 مقاوم در برابر آب و گرد غبار نیز می‌باشد. اکنون ممکن است از خودتان بپرسید که این گوشی هوشمند با امکانات متفاوت و بدنه مقاوم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند؟

مشکلات نرم افزاری گوشی پوکو F3

پوکو F3

متاسفانه کاربران درست چند ماه پس از استفاده از این گوشی هوشمند با مشکلات نرم افزاری متفاوتی مواجه می‌شوند. به عنوان مثال در صورت استفاده هم‌زمان از چند برنامه عملکرده دستگاه به شدت کند خواهد شد. علاوه بر این برخی از کاربران به مشکلات نرم افزاری MIUI اشاره کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که در صورت استفاده مداوم با لگ مواجه می‌شوند.

همچنین، کاربران گزارش داده‌اند که عکس‌هایی که با دوربین سلفی در نور کم می‌گیرند بسیار بی‌کیفیت است. اما تنها این مشکلات نرم افزاری نبوده که باعث نارضایتی کاربران شده است بلکه مشکلات سخت افزاری نیز برای بسیاری از افراد به شدت آزاردهنده است. همچنین گفته می‌شود مشکل نوتیفیکیشن شیائومی نیز در این گوشی وجود دارد.

مشکلات سخت افزاری گوشی پوکو F3

در حقیقت رابط کاربری شلوغ و لگ‌ها تنها بخشی از مشکلات این گوشی هوشمند هستند. طبق گزارش‌های بدست آمده پشت یا همان بدنه گوشی هنگام بازی به شدت داغ می‌شود و کاربران لگ‌های بیشتری مشاهده خواهند کرد.  از سوی دیگر، وزن گوشی پوکو F3 شیائومی ۱۹۶ گرم است که ممکن است برای برخی افراد سنگین باشد. همچنین نبود درگاه حافظه، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس این نارضایتی‌ها را دو چندان کرده است. در کنار این موارد، مشکل قالب بندی شماره شیائومی هم که اکثرا نرم‌افزاری است، ظاهرا در این مدل ریشه سخت‌افزاری دارد.

پوکو F3

تقریبا می‌توان گفت که اکثر گوشی‌های میان‌رده در بازار اکنون از استانداردهای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کنند؛ اما این موضوع برای پوکو F3 صدق نمی‌کند. متاسفانه این گوشی از استاندارد خاصی برخوردار نیست.

البته در کنار این مشکلات مزایای بسیار زیادی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

مزایای گوشی پوکو F3 شیائومی

  • عملکرد سریع پردازنده‌ها هنگام اجرای نرم‌افزارها
  • ظرفیت باتری خوبی دارد.
  • طراحی زیبا و کاملا خوش‌دست
  • صفحه نمایش بزرگ و 120 هرتز
  • پشتیبانی از شارژ سریع
  • قیمت مقرون به صرفه
  • حسگر اثر انگشت پوکو F3 در سمت راست بدنه، روی دکمه پاور قرار گرفته است. این سنسور بدون هیچ مکث و مشکلی و با دقت بسیار زیاد قفل گوشی شما را باز خواهد کرد.

به طور کلی اگر برای استفاده روزانه، به دنبال یک گوشی هوشمند هستید، پوکو F3 شیائومی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد چرا که از قیمت خوبی برخوردار است. اما اگر گیمر هستید یا از نرم افزارهای سنگین و پرحجم استفاده می‌کنید، بهتر است که سراغ سری‌های دیگر بروید که تمرکزشان روی امکاناتی است که مناسب کارهای شما است. شما با چه مشکلاتی در سری پوکو F3 شیائومی مواجه شده‌اید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*