هیوندای آی ۳۰ ان فیس لیفت

هیوندای آی 30 ان فیس لیفت با گیربکس دستی معرفی شد

هیوندای آی 30 ان فیس لیفت رسماً معرفی شد. تغییرات نمای بیرونی، امکانات جدید در کابین و گیربکس دستی ویژگی‌های جذاب هاچ بک i30 N مدل 2025 هستند.

شاید طرفدار اس یو وی‌های هیوندای مثل هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۴ باشید، ولی نمی‌توانید انکار کنید که هیوندای آی 30 ان به‌عنوان یکی از معدود هات هاچ‌های بازار با لذت واقعی رانندگی جذابیت دیگری دارد. جدیدترین اخبار خودرو نشان می‌دهند هیوندای اخیراً از نسخه فیس لیفت این هاچ بک رونمایی کرد که دستخوش تغییراتی جزئی در نمای بیرونی شده است و خوشبختانه با گیربکس دستی هم عرضه می‌شود.

نمای بیرونی و کابین هیوندای آی 30 ان فیس لیفت 

هیوندای i30 N در نمای جلو بازطراحی جلوپنجره را تجربه کرده است که حالا روی آن نشان جدید هیوندای با رنگ مشکی مات به چشم می‌خورد. همچنین ورودی‌ها و لیپ تغییراتی را به خود دیده‌اند. ورودی‌ها کمی برجسته‌تر شده و از تریم قرمز برخوردار شده‌اند و لیپ ضمن تغییرات صورت گرفته، تریم خاکستری مات و قرمز دارد. تمامی نسخه‌های این هاچ بک کره‌ای سوار بر رینگ‌های فورج‌شده 19 اینچی با رنگ خاکستری مات خواهند بود.

در کابین هیوندای آی 30 ان مدل 2025 هم المان‌های تازه‌ای به چشم می‌خورند. کماکان نمایشگر 10.25 اینچی مولتی مدیا در مرکز داشبورد قرار دارد، ولی حالا صفحه آمپر دیجیتال 10.25 اینچیِ هیوندای آی 30 ان سدان در کنار آن جا گرفته است. طراحان هیوندای نگاهی دوباره به صندلی‌های باکت جلو داشته‌اند و قسمتی براق و مشکی‌رنگ را برای دور دسته دنده در نظر گرفته‌اند. یک دکمه قرمزرنگ برای حالت N Grin Shift را هم به فرمان اضافه کرده‌اند.

مشخصات فنی و امکانات هیوندای i30 N مدل 2025

هاچ بک هیوندای به‌صورت استاندارد با امکاناتی نظیر هشدار سرنشین عقب، هشدار بی‌توجهی راننده، محدودکننده هوشمند سرعت و ترمز اضطراری برای جلوگیری از چند برخورد عرضه می‌شود. سنسورهای جدید هم در ناحیه جلو و حتی یک دوربین جدید پشت شیشه عقب تعبیه شده‌اند که عملکرد سیستم جلوگیری از برخورد در جلو را بهبود می‌بخشند.

با وجود این، پیشرانه هیوندای آی 30 ان فیس لیفت دست‌نخورده باقی می‌ماند. زیر کاپوت این خودرو همچنان یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قرار دارد که می‌تواند 276 اسب بخار قدرت در 6 هزار دور بر دقیقه و 392 نیوتن متر گشتاور در 2 هزار و 100 تا 4 هزار و 700 دور بر دقیقه تولید کند. برای انتقال قدرت این موتور گیربکس دستی 6 سرعته و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 8 سرعته ارائه می‌شود.

تاریخ عرضه و قیمت مدل جدید آی 30 نسخه ان

هیوندای i30 N مدل 2025 فیس لیفت اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. تیپ پایه این خودرو 36 هزار دلار قیمت دارد و قیمت تیپ پریمیوم آن به 41 هزار دلار می‌رسد.

در گجت نیوز بخوانید:
نسل جدید پیکاپ RAM، اولین وانت 7 نفره جهان خواهد بود بهترین خودرو پرفورمنس سال ۲۰۲۴ از نگاه موتورترند کادیلاک اسکالید ۲۰۲۵؛ فیس لیفت شاسی بلند لوکس آمریکایی، خیره‌کننده‌تر از همیشه آریا نیسمو، نسخه اسپرت کراس اوور نیسان با قدرت بیش از ۴۰۰ اسب بخار از راه رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*