شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵

شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵ معرفی شدند؛ گجت های پوشیدنی جدید شیائومی

شیائومی در کنار رونمایی از گوشی‌های تاشو جدید خود، از دستبند سلامت شیائومی بند ۹، ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 و هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۵ رونمایی کرد.

لی جون، مدیرعامل شیائومی همیشه در مراسم‌های رونمایی محصولات این کمپانی می‌درخشد و رویداد سالانه روز گذشته شیائومی هم از این قاعده مستثنی نبود. این شرکت علاوه بر نمایش گوشی‌ تاشو درخشان شیائومی میکس فولد ۴، مجموعه‌ای از گجت‌های پوشیدنی جدید را نیز معرفی کرد که شامل یک ساعت اسپرت رده‌بالا، یک دستبند هوشمند اقتصادی با امکانات کاربردی و ایربادزهای بی‌سیم می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی واچ اس ۴ اسپرت

برای تماشای عکس در سایز بزرگ، روی آن کلیک کنید

شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵

اول از همه با ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ اس ۴ اسپرت آغاز می‌کنیم. این ساعت با بدنه تیتانیومی و صفحه‌نمایش پوششی از جنس یاقوت کبود، محصولی رده‌بالا با قیمت 2000 یوان (حدود 275 دلار) است. واچ اس 4 اسپرت با داشتن چهار نوع بند مختلف (پلاستیکی، سیلیکونی، بافتنی و فلزی) برای انواع ورزش‌ها مناسب است. این ساعت می‌تواند تا عمق 40 متری (130 فوتی) غواصی کند و گواهینامه غواصی PADI و EN13319 را دریافت کرده است. همچنین شیائومی برای الگوریتم‌های ردیابی ورزشی (مانند اندازه‌گیری آستانه لاکتات) با ساعت‌ساز معروف Suunto همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساده و کامل ضبط تماس در گوشی های شیائومی

برای تمرین‌های ورزشی در فضای باز، این ساعت از پنج سیستم ماهواره‌ای GNSS با گیرنده دو بانده پشتیبانی می‌کند. همچنین واچ اس 4 اسپرت قابلیت نقشه‌برداری آفلاین را دارد و به لطف سیم‌کارت داخلی (eSIM)، می‌توانید در حین ورزش گوشی خود را در خانه جا بگذارید.

صفحه‌نمایش OLED 1.43 اینچی این ساعت با شیشه یاقوت کبود پوشانده شده و حداکثر روشنایی 2200 نیت دارد که خواندن آن در زیر نور مستقیم را آسان می‌کند. شیائومی موفق شده است باتری 586 میلی‌ آمپر ساعتی را در بدنه این ساعت جای دهد (ظرفیت باتری واچ اس 3، 486 میلی‌ آمپر ساعت بود) و ادعا می‌کند تا 15 روز با یک بار شارژ دوام می‌آورد.

حسگر ضربان قلب و اکسیژن خون در پشت ساعت نیز با شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این حسگر می‌تواند با دقت 97.2 درصد کار کند. یکی از ویژگی‌های جالب این ساعت، قابلیت استفاده از NFC داخلی به عنوان کلید ماشین است (البته فقط برای خودروهای خاص).

دستبند هوشمند شیائومی بند ۹

برای تماشای عکس در سایز بزرگ، روی آن کلیک کنید

شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵

اگر ساعت هوشمند برای شما زیادی گران است، شیائومی بند ۹ با قیمت پایه 250 یوان (35 دلار) گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد. نسخه مجهز به NFC این دستبند هم 300 یوان (42 دلار) قیمت دارد. بند نسخه معمولی از فلز است، اما نسخه ویژه سرامیکی آن نیز با قیمت 350 یوان (48 دلار) به فروش می‌رسد.

دستبند Xiaomi Band 9 در چهار رنگ صورتی، مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود و می‌توانید با بندهای قابل تعویض، ظاهر آن را شخصی‌سازی کنید.

شیائومی بند ۹ با یک بار شارژ تا 21 روز دوام می‌آورد و در صورت روشن بودن حالت نمایشگر همیشه روشن، این مدت به 9 روز کاهش می‌یابد. این دستبند دارای یک موتور خطی و 20 حالت لرزش مختلف است.

شیائومی می‌گوید دقت حسگر ضربان قلب این دستبند نسبت به نسل قبل 16 درصد بهبود یافته است. همچنین این شرکت با بیمارستان سوم دانشگاه پکن برای ارائه تشخیص بهتر مشکلات تنفسی در هنگام خواب همکاری کرده است. نسخه مجهز به NFC این دستبند هم می‌تواند به عنوان کلید ماشین عمل کند.

هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۵

برای تماشای عکس در سایز بزرگ، روی آن کلیک کنید

شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵

در نهایت به هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 5 می‌رسیم که با طراحی نیمه درون‌گوش، راحتی بی‌نظیری را هنگام استفاده به ارمغان می‌آورد. به گفته شیائومی، این گوشی‌های این هدفون آنقدر سبک هستند که به سختی متوجه آن‌ها درون گوشتان می‌شوید. هر ایرباد تنها 4.2 گرم وزن دارد اما با یک بار شارژ می‌تواند تا 6.5 ساعت بی‌وقفه به پخش موسیقی بپردازد (مجموع زمان گوش دادن با احتساب کیس شارژ به 39 ساعت می‌رسد).

اما بادز 5 فراتر از راحتی، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را هم ارائه می‌دهد. این هدفون‌ها از کدک صوتی aptX Lossless شرکت کوالکام پشتیبانی می‌کنند که امکان انتقال اطلاعات با سرعت تا 2.1 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. همچنین، تیم حرفه‌ای Harman AudioEFX مسئولیت تنظیم صدای این ایربادزها را بر عهده داشته است.

شیائومی بادز 5 برای برقراری تماس‌های باکیفیت نیز مجهز به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و حذف صدای مزاحم محیط با هوش مصنوعی است. این هدفون‌ها از سه میکروفون برای دریافت صدای واضح در هنگام مکالمه بهره می‌برند.

علاوه بر این، بادز 5 از فناوری صدای فراگیر (spatial audio) برای تجربه سینمایی و امکان اتصال همزمان به چند دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند. این ایربادزها با استاندارد IP54 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند و خیال شما را در هنگام ورزش یا زیر باران راحت می‌کنند.

شیائومی بادز 5 با قیمتی رقابتی و مقرون‌به‌صرفه یعنی 700 یوان (97 دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد؛ جذاب و دوست داشتنی شیائومی میکس فولد ۴ با طراحی و مشخصات جذاب به جنگ گلکسی زد فولد ۶ آمد چتر هوشمند شیائومی با قابلیت‌های عجیب معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*