هوش مصنوعی گلکسی زد فولد 6

جذاب ترین قابلیت هوش مصنوعی گلکسی زد فولد 6: تبدیل طراحی به نقاشی سه‌بعدی

هوش مصنوعی در گلکسی زد فولد 6 – Galaxy Z Fold 6 یک قابلیت خیره‌کننده در بخش ویرایش مولد تصاویر دارد که شما را انگشت به دهان نگه خواهد داشت.

به‌تازگی نسخه‌های تست اولیه پرچمدار تاشو جدید سامسونگ، گلکسی زد فولد 6  و گلکسی زد فلیپ 6 به دست نخستین مشتریان رسیده و به نظر می‌رسد در همین ابتدا توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. به‌طور خاص هوش مصنوعی فوق‌العاده به کار رفته در این گوشی با قابلیت‌های جدید و جذاب انحصاری خود توانسته کاربران زیادی را با خود همراه کند. یکی از جذاب‌ترین قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی زد فولد 6 تبدیل طراحی به نقاشی‌های سه‌بعدی است که نه تنها در هوش مصنوعی Apple Intelligence، بلکه در سری پرچمداران گلکسی اس 24 سامسونگ نیز قابل مشاهده نیست.

در ادامه با این قابلیت جذاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

قابلیت اختصاصی هوش مصنوعی گلکسی زد فولد 6؛ برگ برنده‌ای که همه از آن غافل شدند

بر اساس تصاویر و جزئیات هیجان‌انگیزی که کاربران گوشی‌های پرچمدار تاشو جدید سامسونگ منتشر کرده‌اند، هوش مصنوعی مولد به کار رفته در گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 قادر است طرح‌های ابتدایی ترسیم‌شده به وسیله انگشت یا قلم استایلوس را به نقاشی‌های سه‌بعدی شگفت‌انگیزی تبدیل کرده و ویرایش مولد تصاویر این گوشی‌ها را به سطح بالاتری ارتقا دهد.

برای تبدیل طراحی‌های دستی (اسکچ) به تصویر لازم است وارد بخش ویرایش تصاویر در گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ شده و پس از فشردن کلید AI گزینه جدید Sketch to Image را فشار دهید. پس از انجام این کار باید طرح مورد نظر خود را روی صفحه نمایش و در محل مورد نظرتان بکشید و سپس روی کلید Generate ضربه بزنید.

تصویر زیر، نمونه‌ای از عملکرد این قابلیت در گلکسی زد فولد 6 را به تصویر می‌کشد؛ جایی که طرح ساده مشاهده‌شده در سمت چپ به یک سفینه جذاب و بسیار قابل باور تبدیل می‌شود.

برای استفاده از این قابلیت البته لزومی به کشیدن طرح اولیه با قلم استایلوس وجود ندارد. با این وجود گزارش‌های کاربران حاکی از عملکرد بهتر هوش مصنوعی در خلق تصاویر سه‌بعدی از طرح‌های ترسیم‌شده به وسیله قلم S Pen بوده است.

تصویر زیر نیز جزئیات تبدیل یک طرح ساده به یک طوطی در گلکسی زد فولد 6 را نشان می‌دهد. برای این که به ظرافت و دقت بالای هوش مصنوعی Galaxy AI پی ببرید بهتر است به محل قرار گرفتن پای پرنده و سایه‌زنی سطح بدنش دقت کنید.

به‌طور مشابه، تصویر زیر نیز نمایی از تبدیل طرحی اولیه از یک زنبور به نقاشی سه‌بعدی را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که در این تصویر واضح است، گلکسی AI به‌طور خودکار زاویه طرح را تغییر داده و زنبور را در مناسب‌ترین مکان روی گل نمایش داده است.

همچنین دیگر نمونه از عملکرد خیره‌کننده هوش مصنوعی گلکسی زد فولد 6 نیز در تصاویر زیر پیداست؛ جایی که یک نقاشی ساده باعث فرود یک دایناسور در وسط میدان تایم نیویورک شده است!

البته این قابلیت جذاب پرچمداران تاشو جدید سامسونگ قطعا بدون اشکال نبوده و همان‌طور که کاربران گزارش داده‌اند، بعضا نیازمند چندین بار قلق‌گیری و ترسیم مجدد بوده است. با این وجود تعبیه چنین قابلیت‌هایی در یک گوشی هوشمند ضمن آن که توانمندی مثال‌زدنی سامسونگ در این حوزه را به رخ می‌کشد، تجربه ویرایش تصاویر با این پرچمداران را نیز بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
اینها مهمترین تفاوت ها و بهبودهای گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل قبل هستند قیمت گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در ایران چقدر خواهد بود؟ هوش مصنوعی سامسونگ، امسال به ۱۰۰ میلیون گوشی گلکسی می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*