خرید گلکسی زد فولد 6

سامسونگ برای پیش خرید گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 هدایای ویژه در نظر گرفت

سامسونگ برای پیش خرید گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 هدایای ویژه نظیر پشتیبانی ویژه از دستگاه‌ها و لوازم جانبی جذاب در نظر گرفت.

اخیرا شرکت سامسونگ با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس فرانسه از جدیدترین دستگاه‌های سری گلکسی زد شامل گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 به همراه ساعت‌های هوشمند واچ و بادزهای جدید خود پرده برداشت. در همین راستا سامسونگ برای پیش خرید این محصولات در ایران و همچنین فروشگاه آنلاین دیجی کالا هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفت.

هدایای پیش خرید گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6

این هدایا محدود بوده و متقاضیانی که قصد دارند دستگاه‌های تاشو و جدید سامسونگ را پیش خرید کنند، می‌توانند طی این مدت محدود از آنها بهره‌مند شوند. برای بهره‌مندی از این هدایا کافی با مراجعه به وبسایت دیجی‌کالا و فروشگاه‌های منتخب سامسونگ به آسانی مراحل ثبت پیش خرید را انجام دهند.

سامسونگ برای خریداران گلکسی زد فولد 6 هدایای ویژه‌ای شامل یک دستگاه گلکسی واچ FE، قاب Slim S Pen، کاور رسمی سامسونگ و 6 ماه ضمانت ویژه سرویس Care+ را در نظر گرفته است. گلکسی واچ FE به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ بوده که در روزهای پایانی خرداد سال جاری به عنوان نخستین ساعت هوشمند سری FE به سبد محصولات سامسونگ اضافه شد.

ساعت هوشمند گلکسی اف ای یک ساعت هوشمند 40 میلی‌متری بوده که از سنسورهای پیشرفته‌ای چون BioActive بهره می‌برد و قادر به اندازه‌گیری و ردیابی فعالیت‌های تمرینی، ترکیب‌بندی بدن و اهداف سلامتی شما را به شکل دقیق و کارآمد است. همچنین قاب Slim S Pen نیز تجربه استفاده کاربران از قلم S Pen را ارتقا خواهد داد. این قاب نگهدارنده دارای طراحی ظریف و باریک بوده و باعث آسان‌تر شدن یادداشت‌برداری روی میز و سطوح مختلف خواهد شد.

سامسونگ برای خریداران گوشی گلکسی زد فلیپ 6 نیز هدایایی چون یک دستگاه گلکسی بادز FE، قاب Flipsuit LED و 6 ماه ضمانت ویژه سرویس Care+ را در نظر گرفته است. گلکسی بادز FE یک تجربه پیشرو در بخش صوت و صدا را با طراحی و ارگونومیکی خاص به همراه دارد. کاربران با گلکسی بادز اف می‌توانند تا 8.5 ساعت از قابلیت پخش با هدفون بهره‌مند شوند که با در نظر گرفتن کیف شارژ نیز این میزان در مجموع به تا 30 ساعت پخش می‌رسد.

علاوه بر این، متقاضیان با پیش خرید هر یک از دو محصول گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 می‌توانند از شش ماه ضمانت سرویس Care+ برخوردار شوند. شبکه خدمات «همراه سرویس خاورمیانه» ارائه دهنده این سرویس بوده و خدماتی چون تعویض رایگان نمایشگر گوشی را ارائه می‌دهد که تضمینی برای سلامتی صفحه‌نمایش خاص این دستگاه‌های تاشو محسوب می‌شود.

متقاضیان علاوه بر فروشگاه آنلاین دیجی کالا می‌توانند به فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در شهرهای تهران تهران (فروشگاه سامسونگ مرکزی در طبقه همکف بازار چارسو؛ فروشگاه سامسونگ در نیایش مال؛ فروشگاه سامسونگ آوا سنتر)، تبریز (فروشگاه پدیده در نبش چهارراه شریعتی)، اصفهان (فروشگاه 540 در خیابان فردوسی) و مشهد (فروشگاه خانه موبایل در خیابان احمدآباد) مراجعه کرده و از طرح پیش خرید ویژه محصولات جدید سامسونگ استفاده کنند.

گوشی های گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 علاوه بر اینکه فصل جدیدی از هوش مصنوعی Galaxy AI، را ارائه می‌دهند، اکنون از نوآوری‌های ویژه‌ای نیز بهره می‌برند و همچنین فناوری‌های سخت‌افزاری آنها نیز نسبت به قبل به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده است. این دو گوشی تاشو اکنون نسبت به قبل سبک‌تر و باریک‌تر هستند و دارای طراحی کاملا متقارن با لبه‌های صاف هستند که زیبایی آنها را دوچندان کرده است.

فریم دو گوشی منعطف Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 از آلومینیوم Armor بوده و همچنین هر دو دستگاه از پلتفرم پردازشی Snapdragon® 8 Gen 3 بهره می‌برند که به شکل اختصاصی برای سامسونگ طراحی شده است. هر سه بخش مرکزی (CPU)، گرافیکی (GPU) و عصبی (NPU) این پردازنده اختصاصی ارتقا پیدا کرده و اکنون عملکرد فوق‌العاده‌ی را به همراه دارد.

خرید گلکسی زد فولد 6

متقاضیان می‌توانند گلکسی زد فولد 6 را در رنگ‌بندی‌های صورتی، سرمه‌ای و نقره‌ای و گلگسی زد فلیپ 6 را در رنگ‌بندی‌های زرد، آبی سبز و نقره‌ای سفارش دهند. این دستگاه‌های همزمان با تریخ رسمی عرضه جهانی سامسونگ در تاریخ 24 جولای 2024 برابر با 3 مرداد 1403 به همراه هدایای ویژه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

متقاضیان از هم‌اکنون با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب سامسونگ یا وبسایت دیجی‌کالا می‌توانند برای خرید این محصولات فرایند ثبت پیش خحرید را انجام دهند و از هدایای ارزشمند آن نیز برخوردار شوند. متقاضیان با مراجعه به به وبسایت رسمی سامسونگ (www.samsung.com) یا حساب samsungmobileir در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز می‌توانند جزئیاتی بیشتری را در خصوص این طرح و محصولات جدید سامسونگ کسب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*