گلکسی رینگ آهنربا

ضعف بزرگ حلقه هوشمند سامسونگ؛ هرگز گلکسی رینگ را به آهنربا نزدیک نکنید

سامسونگ اعلام کرده عملکرد برخی حسگرهای حلقه هوشمند گلکسی رینگ در صورت مجاورت آن با آهنربا مختل خواهد شد. دلیل این امر چیست؟

بالاخره پس از مدت‌ها شایعه و حدس و گمان سامسونگ حلقه هوشمند گلکسی رینگ خود را به‌طور رسمی رونمایی کرد. بازخوردهای اولیه به این گجت جذاب سامسونگ بسیار مثبت بوده و ظاهرا کاربران از این دستگاه پوشیدنی استقبال بسیار خوبی کرده‌اند. در عین حال به‌تازگی یکی از وبسایت‌های پشتیبانی سامسونگ دفترچه راهنمایی از این محصول را منتشر کرده و ضمن ارائه توضیحات در خصوص مواد و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن، توضیحاتی را نیز در خصوص چگونگی استفاده از این حلقه هوشمند منتشر کرده است. به‌ادعای این وبسایت، به منظور ارائه عملکرد مناسب حلقه های هوشمند گلکسی رینگ در شمارش قدم‌ها باید آن‌ها را از آهنربا دور نگه داشت.

میدان مغناطیسی Galaxy Ring

نزدیک کردن آهنربا به گلکسی رینگ چه تاثیری روی عملکرد آن خواهد داشت؟

نخستین اخبار در خصوص عملکرد نامناسب حسگرهای گلکسی رینگ در معرض میدان مغناطیسی توسط وبسایت SamMobile منتشر شد. این وبسایت ادعا کرده بود که اگر گلکسی رینگ در نزدیکی میدان مغناطیسی قرار بگیرد، عملکرد برخی حسگرهای آن مانند حسگر شمارش قدم مختل خواهد شد.این مساله البته چندان تعجب‌برانگیز نیست؛ چراکه به‌طور کلی میدان مغناطیسی اثرات سوء فراوانی روی عملکرد و دقت سنسورهای مختلف دارد.

سامسونگ همچنین به کاربرانش هشدار داده که حلقه دیگری را در انگشت‌های مجاور انگشتی که گلکسی رینگ در آن استفاده شده نپوشند؛ زیرا این مساله ممکن است باعث خط افتادن بدنه گلکسی رینگ شده و به جلوه آن آسیب بزند. از طرف دیگر، در صورت مشاهده هرگونه عارضه پوستی در اثر استفاده از این حلقه‌های هوشمند، کره‌ای‌ها توصیه می‌کنند که حلقه را از دست خارج کرده و به متخصص پوست مراجعه شود تا از آسیب‌های احتمالی بعدی به سلامتی افراد جلوگیری شود.

گلکسی رینگ آهنربا

سامسونگ همچنین به خریداران و علاقمندان به حلقه هوشمند گلکسی رینگ توصیه می‌کند که هنگام انجام ورزش‌های سنگین با دستگاه، وزنه یا دمبل این گجت را به دست نداشته باشند؛ چراکه در این حالت احتمال وارد شدن آسیب‌های فیزیکی به دست کاربر افزایش پیدا می‌کند.

البته بیشتر نکته‌های مورد اشاره در وبسایت SamMobile نکات واضحی هستند که رعایت آن‌ها حین پوشیدن تمامی زیورآلات، رینگ‌ها و انگشترها ضروری است. با این وجود عملکرد ضعیف گلکسی رینگ در نزدیکی آهنربا احتمالا مساله‌ای حائز اهمیت برای افرادی خواهد بود که قصد خرید آن را دارند.

در گجت نیوز بخوانید:
حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ دارای ردیابی دمای پوست و تشخیص خروپف خواهد بود آیا گلکسی رینگ با گوشی های غیر سامسونگ هم کار می‌کند؟ آشنایی با گلکسی رینگ و دو ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 از زبان سامسونگ

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*