چانگان

مونتاژ 2 مدل خودرو چانگان در سایپا قطعی شد + عکس و مشخصات

سایپا طرح مونتاژ دو خودرو چانگان CS35 و چانگان CS55 پلاس را در دستور کار خود قرار داد. در ادامه با مشخصات و امکانات Changan CS35 plus و Changan CS55 plus آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد دو خودرو چانگان CS35 و چانگان CS55 پلاس را به شکل مونتاژی تولید و به بازار ایران عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Changan CS35 plus و Changan CS55 plus آشنا خواهیم شد.

مشخصات خودرو چانگان CS35 پلاس

خودرو چانگان

چانگان CS35 پلاس با یک پیشرانه 1.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به بازار ایران عرضه می‌شود که این پیشرانه با سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDI) قادر است قدرتی برابر با 155.5 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی چانگان سی اس 35 پلاس

خودرو چانگان

از امکانات ایمنی و رفاهی چانگان CS35 پلاس نیز می‌توان به دوربین کناری سمت راست و دوربین عقب، ایربگ راننده، سرنشین جلو، کناری و پرده‌ای، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، شیب سنج (HAC و DAC)، ترمز کمکی (BA)، کنترل کشش و کنترل پایداری الکترونیکی، سقف پانوراما بازشونده، سیتم تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک برقی و اتوهلد، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، مولتی مدیای ۱۰ اینچی، سیستم نمایش فشار باد تایر، کلاستر دیجیتال، دی لایت و اتولایت، صندلی ایزوفیکس، کامپیوتر سفری، سنسور پارک دنده عقب، آینه‌های کناری جمع شونده برقی، دماسنج هوای بیرون و همچون آنتن کوسه‌ای اشاره کرد.

مشخصات چانگان CS55 پلاس

Changan CS55

چانگان CS55 پلاس از یک موتور 1.5 لیتری توربو با فناوری GDi بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 178 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از آن نیز توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو در جلو به سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب نیز به سیستم تعلیق چند اتصاله یا مولتی لینک مجهز شده است

امکانات رفاهی و ایمنی چانگان سی اس 55 پلاس

Changan CS55

چانگان CS55 پلاس در نسخه فول به امکانات متعددی چون سیستم فرمان صوتی، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، شارژر بی‌سیم، اتصال اپل کارپلی، سیستم صوتی پایونیر، سیستم پاک‌سازی PM 0.1 و یونیزاسیون، چراغ‌های تمام LED، سیستم تهویه اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی مولتی مدیا، صندلی چهار حالته برقی شاگرد، صندلی برقی شش حالته راننده، سقف پانورامیک، سنسور نور و باران مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:
نسخه جدید چانگان CS75 پلاس رونمایی شد مقایسه پیکاپ کی ام سی تی 9 با چانگان هانتر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*