رکورد فروش ردمی K70 اولترا

ردمی K70 اولترا رکورد فروش سال ۲۰۲۴ را تنها در ۳ ساعت شکست!

فروش ردمی K70 اولترا با عملکرد خیره‌کننده خودش توانست در عرض تنها ٣ ساعت، رکورد فروش گوشی‌های هوشمند در سال ٢٠٢۴ را بشکند.

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی، چند روز پیش از گوشی ردمی K70 اولترا به همراه گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد ۴ و شیائومی میکس فلیپ در چین رونمایی کرد. فردای آن روز (۲۰ جولای) اولین فروش این گوشی انجام شد. ردمی به سرعت پس از عرضه K70 اولترا، تأیید کرد که این گوشی قدرتمند با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی بازار مواجه شده است.

فروش فوق‌العاده ردمی K70 اولترا

ردمی پوستری را برای تایید موفقیت خارق العاده اولین فروش ردمی K70 اولترا منتشر کرد. این گوشی به سرعت به قهرمان فروش تبدیل شد و تنها در ۳ ساعت پس از عرضه، رکورد فروش اولیه سال ۲۰۲۴ را شکست. این دستاورد چشمگیر، جذابیت و تقاضای بالای ردمی کی ٧٠ اولترا را در بین مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد. علاوه بر این، گوشی شیائومی در تمامی بخش‌های قیمتی در تمام فروشگاه‌های آنلاین به رتبه اول فروش دست یافته است.

رکورد فروش ردمی K70 اولترا

گوشی توانمند ردمی کی ٧٠ اولترا در نسخه پایه حاوی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه با قیمت ۲۵۹۹ یوان به فروش می‌رسد. نسخه‌های دیگری از آن با پیکربندی ١٢/۵١٢ گیگ و ١۶/۵١٢ گیگ و ۱۶ همینطور گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه نیز عرضه خواهند شد که به ترتیب ۲۸۹۹ یوان (۴۰۰ دلار)، ۲۸۹۹ یوان (۴۴۰ دلار) و ۳۱۹۹ یوان (۴۹۵ دلار) قیمت دارند. این گوشی در سه رنگ مشکی (Ink Feather)، سفید (Clear Snow) و بنفش (Ice Glass) به بازار می‌آید.

نسخه قهرمان ردمی K70 اولترا که با الهام از طراحی لامبورگینی ساخته شده و دارای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه است نیز با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) به فروش می‌رسد. البته بعید است که این نسخه در خارج از چین هم عرضه شود.

پیشینه خبر:
گوشی شیائومی ردمی کا ۷۰ اکستریم ادیشن با مشخصات قدرتمند و نسخه لامبورگینی به میدان آمد گوشی ردمی K70 اولترا ، اژدهای جدید شیائومی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*